Aangevallen door hamster.

Voor alle vragen over de gezondheid van je hamster

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
Gerdatje
Leeftijd: 40

Aangevallen door hamster.

Bericht door Gerdatje »

Ik zal bj het begin beginnen. Tarzan onze hamster in nu 6 maanden oud ongeveer. Erg lief en tam, omt elke dag even uit de kooi, en is heel erg dol op eten.

Omdat we een nachtje weg zouden gaan heb ik de hamster dinsdag middag rond 17 uur extra te eten gegeven, zo dat ze wel wat hadden.

Woensdag kwam ik rond 19 uur weer thuis. Als ik binne komt roep ik altijd wat de huiskamer is naar onze hamster. ik ben weer thuis schatjes...

Ik heb even bij ze geweest. Maar tarzan deed raar. Hij kwam niet eens ze hokje uit voor een snoepje, keek heel raar naar me..

Rond 21 uur wilde ik even kijke of hij er misschien even ut wilde. Dus loop naar de kooi. lijk naar zjn huisje of hij er in ligt, nee.. Kijk verder zie ik dat hij o pde wc zit. hihih

Ik begin wat te praten tegen hem. En nog gee 3 sec. later springt hij uit dat huisje... 15 cm stuk door de lucht en met grot knap zo tegen de zij kant van de kooi aan... En gaat me heel erg eng zitten aan kijken...

Ik schrok me dood....

Later bleef hij maar zo raar naar me kijken als ik wat in de buurt kwam, hij zat ook niet op het plekje waar die altijd zit...

Was hij gewoon geschrokken van mij? Misschien beetje boos omdat we een nachtje weg waren? Wie kan me dit uit leggen?

Omdat ik van je hou.
Louise
Leeftijd: 59

Bericht door Louise »

Boos, nee, zo zit het bij hamsters echt niet in elkaar. Hamsters nemen je echt niks kwalijk, zeker niet langdurig. Hooguit zijn ze een beetje in de war als iets anders is dan normaal, maar ook dat valt wel mee.

Geschrokken, ja, en dan kunnen hamsters heel rare dingen doen. Mij lijkt het dat gewoon. Niks om je zorgen over te maken. Waarschijnlijk is alles vandaag weer gewoon.

Louise
Gerdatje
Leeftijd: 40

Bericht door Gerdatje »

Louis bedankt...

Was wel er geschrokken. Gelukkig niks ergs.
Omdat ik van je hou.
loesjehamster
Leeftijd: 30

Bericht door loesjehamster »

zoiets had ik ook bij luna, ik ging op werkweek,en ging even mijn moeder uitleggen hoe ze mijn hamster moest verzorgen, toen aaide mijn moeder haar op de rug, en Luna schoot door het hele hok heen! (ze is nog niet helemaal tam, dus ze is nog helemaal niet gewend om geaaid te worden)
Plaats reactie