Voor Pubelia

Voor alle leuke foto's en filmpjes van jouw hamster(s).

Moderator: Sylvia.

Pooh
Hamsters: Dirk & Saartje
Leeftijd: 59
Contacteer:

Bericht door Pooh »

Hij krijste alsof ie vermoord werd :shock: maar ik denk dat ie toch wel blij is dat ik hem uit de aqua gevist heb en in de mini duna heb gezet. Ik wilde niet flitsen omdat hij daar zo van schrikt, hij zit hier helemaal te genieten van een stukje walnoot :+:. Helaas vond de camera dat het huisje er scherp op moest en de hamster niet :(.
Afbeelding

Zo zit hij er nu bij.
Afbeelding
Het is zo grappig, elke keer als ik hem zie, heeft hij volle wangzakjes. Op alles voorbereid :mrgreen:.

Groetjes uit Hamsterdam
van Syr Harry en Rusjes Doortje & Malcolm
Echo
Leeftijd: 34

Bericht door Echo »

Krijsertje of niet, volle-wangzak-hammie is prachtig :+:
Groetjes van Nina en Hannibal.
Dag José, Henna, Feline en Uuft...
jjanimalfarm
Leeftijd: 47
Contacteer:

Bericht door jjanimalfarm »

Haha... ja die volle wangzakjes dat ken ik wel als ze net op reis geweest zijn. Alsof ze bang zijn dat ze zonder eten komen te zitten. Het klinkt heel naar dat krijssen maar het is gewoon een teken van "HELP er komt een gigantisch beest me pakken en meenemen". (Hun grootste vijanden zijn roofvogels en die komen altijd van boven) In het begin zien ze nog niet echt t verschil tussen mensen en roofvogels.

Heb je al contact met Pubelia gehad over waneer ze hem komt halen?
Pooh
Contacteer:

Bericht door Pooh »

Ja hij is nog niet overtuigd dat het wel mee zal vallen met de voedselschaarste :mrgreen:. Ik weet wel wat dat krijsen is hoor, Pukkie van Gersom is hier ook nog niet zo lang en die was na de vakantie ook heerlijk bezig toen we even aan het kijken waren waar hij zat :lol:. Het is gewoon heel grappig om zo'n klein ding zo'n keel op te horen zetten terwijl het eigenlijk helemaal niet nodig is.

Ik heb nog geen idee wanneer Pubelia komt of dat Wim hem toch mee gaat nemen naar Oss. Ik hoor het wel. Ik denk ook niet dat ze dit topic al gezien heeft :lol:.
Groetjes uit Hamsterdam
pubelia

Bericht door pubelia »

Jaja na er op gewezen te zijn op dit topic ben ik he-le-maal blij! Heb vandaag pooh ook gesproken en wanneer ik hem op haal is ook bekend! Kan niet wachten. Mijn vrouwtje is helaas afgelopen week overleden. (lilac ro)

Ik ben helemaal blij! Je vangt hem goed voor mij op hoor, hij moet nog een naam krijgen dus als er nog suggesties zijn....
"Haat eindigt niet door haat.
Haat eindigt door liefde."
jjanimalfarm
Contacteer:

Sterkte met het verlies van het lilac ro vrouwtje :(
pubelia

Bericht door pubelia »

Ja ik baal ook heel erg. Maar ik wil ook gaan proberen om dove eruit te kunnen fokken, maar daar heb ik geloof ik een geelwildkleur voor nodig.

Waarschijnlijk is mijn lilac vrouwtje overleden aan inwendige bloedingen. Lag allemaal bloed in haar kooi, en ze had allemaal bloed aan haar geslachtsorgaan. :cry:
Pooh
Contacteer:

Bericht door Pooh »

Ach wat zielig! Veel sterkte, arm ding..

Je lilac mannetje doet het in ieder geval heel goed. Er ligt overal zand op het plateau (ook al in het aquarium) en er zit nog maar de helft in het zandbakje, dus iets heeft hij er toch wel van begrepen :wink:. Hij heeft zich verschanst op het ontoegankelijkste plekje in de kooi: onder het plateau achter de buis (ter hoogte van het zandbakje). Je ziet hem niet zo veel, hij eet wel lekker van de groente die ik hem geef (wortel, witlof, broccoli). Met die volle wangzakken lijkt het al heel wat. Soms komt ie even kijken, maar het tammaken laat ik maar voor jou :lol:. Hij heeft er nu nog niet zoveel zin in.
Groetjes uit Hamsterdam
jjanimalfarm
Contacteer:

Ach jee.... he dat moet echt een heel naar gezicht geweest zijn.

De dove kun je eruit fokken met zwart, maar het is beter om geel-wildkleur met zwart te gebruiken. Z'n broertjes zijn allebei dove dus het is zeker aanwezig!
pubelia

Bericht door pubelia »

Hoe Jvanree?

Ja was een naar gezicht. Ik vond het ook niet leuk...
jjanimalfarm
Contacteer:

Uhm ik snap de vraag niet helemaal...? Hoe dove aanwezig kan zijn of hoe je het terug kan fokken?
Plaats reactie