Ferplast gym?
Moderator: Sylvia.
-
zoeperzazke
- Leeftijd: 39
- Contacteer:
Ferplast gym?
Als ik binnenkort meer buizen aan mijn kooitje krijg wil ik ook graag een huisje met een radje. Nu kwam ik op internet al de 'ferplast gym' tegen. Zijn er nog emer van zulke systemen? Zijn deze geschikt voor russische hamstertjes? Is het wat? Iemand tips of adviezen?

- BigMomma!
- Leeftijd: 32
- Contacteer:
Er is ook nog een lab van Ferplast, maar dat is dan een huisje zonder radje.
Hamstery Pravandi, Vernieuwde site!!, fokker van syrische hamsters.
Pravandi's Hamster Interieur Design, voor prachtige eigengemaakte bouwwerken op maat.
Pravandi's Hamster Interieur Design, voor prachtige eigengemaakte bouwwerken op maat.
-
keerfdebest
Ik heb de gym, en echt leuk vind hem niet.
Ik heb hem bij een kooi gekocht voor een euro omdat ze er vanaf wou.
Ik vind de gym redelijk klein, maar als er allemaal buizen heen gaan via de kooi is het wel leuk.
Het huisje wat erin staat vinden ze erg leuk, hij staat nu los in het hok bij 1 van mijn dwergen.
Hij slaapt er altijd in.
Verder heb ik fr molen een tijdje gebruikt bij mijn gerbils, maar .. wat een lawaai zeg !
Echt wel jammer.
Verder is ie leuk.
Ik heb hem bij een kooi gekocht voor een euro omdat ze er vanaf wou.
Ik vind de gym redelijk klein, maar als er allemaal buizen heen gaan via de kooi is het wel leuk.
Het huisje wat erin staat vinden ze erg leuk, hij staat nu los in het hok bij 1 van mijn dwergen.
Hij slaapt er altijd in.
Verder heb ik fr molen een tijdje gebruikt bij mijn gerbils, maar .. wat een lawaai zeg !
Echt wel jammer.
Verder is ie leuk.
Groetjes Mandy
-
stephanie1989
- Leeftijd: 36
ferplast gym
mijn russische hamster heeft ook 1!
alleen het draairad begon lawaai te maken.
ik heb een ander draairad aan de rand gehangen en er gaas overgedaan zodat hij niet ontsnapt
maar de ferplast gym is echt gaaf!
moet je die koppies maar eens zien als ze door de buizen klimmen en zo n groot draairad ontdekken!
alleen het draairad begon lawaai te maken.
ik heb een ander draairad aan de rand gehangen en er gaas overgedaan zodat hij niet ontsnapt
maar de ferplast gym is echt gaaf!
moet je die koppies maar eens zien als ze door de buizen klimmen en zo n groot draairad ontdekken!
-
zoeperzazke
- Leeftijd: 39
- Contacteer:
ik heb hem inmiddels aan mijn kooi gekoppeld, maar ik vraag me af, of een rusje van 30 gram niet kan ontsnappen uit de gym? Er zit nogal een spleet tussen het rad en het omhulsel....Hoewel Wiki over het algemeen nog niet zo inventief is geweest vind ik het een beetje twijfelachtig....
Slaap zacht Robo's Kaas, Koos, Tip en Top en Rusjes Wiki en Firefox....