_Zuurstok schreef:Even een vraag tussen door hoor, ik wil hier namelijk geen apart topic voor openen.
Maar mensen met een duna hamster (die van 71,5 x 46 dus) is de verdieping eruit te halen ?
Ik neem aan van wel toch ? Gewoon ook voor gebruik bedoel ik dan en niet alleen met schoonmaken.
Jap, dat gaat.
Life is beautiful. Really, it is. Full of beauty and illusions. Life is great. Without it, you'd be dead.
_Zuurstok schreef:Even een vraag tussen door hoor, ik wil hier namelijk geen apart topic voor openen.
Maar mensen met een duna hamster (die van 71,5 x 46 dus) is de verdieping eruit te halen ?
Ik neem aan van wel toch ? Gewoon ook voor gebruik bedoel ik dan en niet alleen met schoonmaken.
Jap, dat gaat.
Kee thnx.
Jij ook enig idee of de hamster duna er in baby blauw komt en wit (onderbak) ?
Of is dat alleen met de mini duna zo ?
Jap, dat gaat.
Kee thnx.
Jij ook enig idee of de hamster duna er in baby blauw komt en wit (onderbak) ?
Of is dat alleen met de mini duna zo ?
Geen idee eigenlijk, ik heb nog een erg oude uitvoering (hier op het forum tweedehands gekocht.
Life is beautiful. Really, it is. Full of beauty and illusions. Life is great. Without it, you'd be dead.