Mooie kooi
Misschien nog hier en daar een hangmatje?
Zodat wanneer je (oh zo schattige!) hamster beslist om leuk ondersteboven te gaan hangen en zich vervolgens naar beneden te laten vallen in de hangmat terecht komt
Hier zijn mijn kooien nog eens:
Fientje
Willem (met dank aan Christof )
Nanou (met dank aan Sannepan )
Aaron
Analisa
[color=indigo][size=75] Grtjs van Saskia [/size][/color]
Haha ja, ze waren allemaal wakker toen. En het was pas half 8..
Palmyra heeft nu inderdaad het 27 centimeter rad. Maar mevrouw weet er aardig herrie in te maken. Ik heb er een hele dikke doek overheen gehangen via de tralies omdat hij anders te soepel loopt en klappert. Dan hoor je 'krggg krggg krgg' maar dat is nog beter dan 'BOEMBOEMBOEM'.
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
@Lianne: maakte het bij de Russen ook zo'n herrie? Heb namelijk precies hetzelfde. Bij de Russen is dat ding gewoon stil, bij de Syren is het 'KnarspiepBOEMtikpiepknarsBOEM' enzo. HEEL vervelend. Je kooien zijn overigens geweldig. PEERRRRRRRRR.
Alles op een Rijtje. De Syrische hamster : Senri. Het vlinderhondje : Robin en de dikstaartgerbil : Kip.
Haha ja, ze waren allemaal wakker toen. En het was pas half 8..
Palmyra heeft nu inderdaad het 27 centimeter rad. Maar mevrouw weet er aardig herrie in te maken. Ik heb er een hele dikke doek overheen gehangen via de tralies omdat hij anders te soepel loopt en klappert. Dan hoor je 'krggg krggg krgg' maar dat is nog beter dan 'BOEMBOEMBOEM'.
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Syre heeft inmiddels die frettenbuis er wel uit, want dat bolkeerde mijn zicht totaal. Haar hok staat namelijk op oog hoogte.
haar vogelbade met chinzand staat nu onder het touw in de linker achterhoek en ze heeft nu de doos van de karlie ownderland radje onder haar tak als slaaphuisje. Ze was zo dol op dat ding toen ik em een keer in de ren had gelegd. En ze heeft er nu een heerlijk nestje in gemaakt
Liefs Irene. Mama van Tessa en Esmée (2013). Baasje van poezebeesten Mies en Moortje en konijnevriendjes Hajo, Suus, Jelle en Indi