- Edtje zit het vaakst in zijn sla- of wortelhuisje of in zijn schoentje of radje maar op iemand zijn hand komen zitten doet hij ook graag
- Zorro zit bijna altijd in zijn zelfgemaakte burcht of radje
- En Winnie zit letterlijk overal... appelhuisje,leeuwenhuisje,wortelbuis,speeltuin,maïshuisje,radje.. Maar ik hoor wel waar ze zit, omdat ze dan met haar pootjes tegen de wand ofzo tikt. Daarom heeft ze ook de bijnaam Winnie woodpecker gekregen
Groetjes van Lindsay en rusjes Robin, Cedric & Simon
Darkness heeft een beetje een rare zitplek. HIj zit graag tussen zijn huisje en de wand van de bak ingeperst... daar kan hij net rechtop tussen, of hij zit graag in zijn huisje.
Draven zit graag achter zijn radje of onder zijn wilgenbruggetje. Hij is ook gek op de buis zie in zijn kooi licht, daar rent hij altijd in als er iemand ineens verschijnt
Luut ziet me altijd te bekoeken vanaf zijn verdieping.. Kan ie zo heerlijk lief met hangoortjes me aan kijken. Poekie heeft geen vaste plek want die rent alleen maar wild in het rond.
Saartje zit het liefst in haar hangtentje.. Dezelfde als het gele tentje op pagina 1.
Of ze zit achter de tralies, gewoon op het zaagsel, met haar hoofdje naar de deur op iemand te wachten die haar aandacht geeft
Snoetje heeft 2 huisjes, waarvan 1 met zand gevuld is.
Hij sliep de laatste tijd in een burcht.
Vandaag heb ik 2 wc rollen aan elkaar bevestigd en deze in het gat van het huisje (zandbakhuisje) gestoken, aan het uiteinde van de tunnel staat een houten bruggetje waar de wc rol op steunt.
Hij vind het helemaal te gek, bleef er zelfs zonder nestmateriaal in zitten. Dus maar gauw wat wc papier gegeven, wat als een trein naar binnen werd gesleept