Tamara123 schreef:Nee dat is een kooi waarvan de lage gedeelte een `buitenspeelplekje` moet voorstellen. Jesse heeft hem alleen dicht gemaakt met gaas, volgens mij is hij van Gabber? Ik heb ze in elk geval wel eens zien langskomen
Klopt. Is geloof ik iets van 60 x 40 in totaal, met "buitenspeelplaats" erbij. Ik ken ook iemand die m heeft, op dezelfde manier met het speelplaatsje dicht, zodat dat gewoon een uitbreiding is van de kooi. Voor 1 hamster is dat dan he, voor 2 lijkt het me wel echt te klein.
edit: maar als ik haar andere topic lees is het ook het plan ze uit elkaar te halen (aangezien er staat "zitten nu nog bij elkaar"). Dan is het gewoon een prima kooi.
The person who says it cannot be done...
Should not interrupt the person doing it.
Groetjes van Mir en alle hamsjes in hamstery Jade Kijk ook eens op mijn fotografie pagina, voor natuurfotografie en dierenportretten
x_Nina_x schreef:Wat een rare kooi o.O Als ik het goe begrijp, zijn het twee kooien in 1 onderbak? Ze lijken me wel erg klein...
Bij ons in de buurt hebben ze zo'n kooi ook je heb zo'n sichte hoge tralie bak en zo'n lagen ZONDER boven ook zo raar die twee moeten met elkaar verbonden zijn ik zal een foto proberen op te zoeken
Groetjes, Jaimy Yesse .. Geweldig meisje, ik mis je!
Rust zacht Sammie, Levi, Mo, Hammie, Yesse en Bram !
De kooi is inderdaad van het merk Gabber. Het lage gedeelte is een soort buitenspeelplaats, maar daar klimmen ze dus gewoon overheen. M'n pa heeft er eensoort deksel op gemaakt. Er zit een deurtje tussen de 2 ruimtes die altijd openstaat. we zijn nu bezig om er nog een hok op of onder te zetten met ferplast buizen met elkaar verbonden.
Het zijn russische en kunnen wel bijelkaar zolang het goed gaat. Ze slapen bij elkaar in 1 holletje, soms piepen ze wel maar ze hebben nog niet gevochten. in de natuur leven russishce hamsters in groepen en goudhamsters(syrische) en chinese leven alleen. Maar ja een hamsterhok is niet echt natuur.
Mijn aquarium is niet zo groot al sik het hier zo lees is het te klein eigenlijk.
Vond ik zelf ook toenheb ik een andere kooi gekocht wat een drama was dat zeg.
Snoepie draaide helemaal door was kwaad en gemeen bijten en raar doen.
Ik kwam daar pas achter nadat ik uit het ziekenhuis kwam.
Ik had hem net ervoor daarin gezet.
Ik heb besloten hem weer terug in zijn aquariumpje te stoppen en oh wat een rust was het weer.
Hij kwam weer helemaal tot rust in zijn appelhuisje.
Ik ben vanmiddag wezen shoppen voor van die buizen en een extra verblijf die je aan de buizen kan verbinden.
Snoepie was helemaal blij en vind de buizen geweldig.
Ook heb ik in het aquariumpje een klein molentje gedaan die vind ie ook helemaal geweldig.
Dus ondanks dat hij in een eigenlijk te kleine bak zit heb ik met die kleine uitbreiding toch een hele happy hamster
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..