naklets+foto topic van exoknaag

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: Sylvia.

Jaimy.

naklets+foto topic van exoknaag

Bericht door Jaimy. »

hier kan je je foto's van de exoknaag neerzetten en kletsen over de exo.
Ik zal zo mijn foto's neerzetten.
Mijn foto's:
Caafjes:
Afbeelding
Afbeelding
Uiltjes:
Afbeelding
Afbeelding
Overige foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En ik heb inkopen gedaan bij Tamara's web winkel
En ik heb bepaalde mensen gezien en een paar waar ik de naam niet van weet maar ik heb Christof zeker gezien :lol:

Groetjes, Jaimy
Yesse .. Geweldig meisje, ik mis je!
Rust zacht Sammie, Levi, Mo, Hammie, Yesse en Bram !
Neon
Leeftijd: 30

Bericht door Neon »

het was zo leuk!
ik zal vanafvond fotos plaatsen
en op het eind voor kerst een rusje mogen uitzoeken :+:
Princes Muffin & De cavia's Sterre & Cherry En De Kat Pummel
Rust zacht Pluis, Bikkel, Bobby, Fenna Daisy & Minoes
Sheena
Leeftijd: 34
Contacteer:

Bericht door Sheena »

Pfoe, wij zijn ook alweer even thuis. Ik was alleen zo moe dat ik geen foto's heb gemaakt. Ik vond het echt onwijs gezellig! We zijn met een hele zooi spullen, opvangrusje en kooien weer naar huis gegaan. Wat ik wel jammer vond was dat er helemaal geen syren waren. Maar ik denk dat die allemaal in Bemmel waren.
Rusjes waren er wat meer, maar ook niet overdreven veel.

Enne Chris; veel plezier met je nieuwe rusje :mrgreen:
Liefs Kel en de beestjes

Ilya, Sarah, Donja en Suna
jjanimalfarm
Leeftijd: 47
Contacteer:

Bericht door jjanimalfarm »

Owww ik vind het zo jammer dat ik niet kon (ziek) Maar ik vind de foto's in ieder geval leuk om te zien...
>lisanne<
Hamsters: 1, Siouxs
Leeftijd: 32

Bericht door >lisanne< »

Ik heb heel wat foto's :D (vooral cavia's ) Deze komen er tegen de avond waarschijnlijk wel op te staan:D
Ik vond het iniedergeval erg leuk :D Ik heb kunenn vinden wat ik zocht, en gekocht wat ik kopen moest :D
†Yuki, Gabber, Pako, Maylo, Tigo, Moja, Frodo, Duna, Magnum, Delayla, Lars, Midas, Bob, Tijs, Gary, Mukluk, Sitka, Robbie†
Sorry, Ik heb last van dyslexie!
Stefaniieet
Leeftijd: 37

Bericht door Stefaniieet »

Ik vond het wel gezellig, maar inderdaad erg jammer dat er zo weinig hamsters waren, en inderdaad helemaal geen Syren. :(
Heb verschillende mensen gezien, sommige kende ik al van het 'op-de-foto' topic maar niet echt veel mensen gesproken. Al met al was het opzich wel gezellig!
Met een auto volgeladen heen, en eigenlijk met weinig weer terug! Ik heb geen foto's gemaakt ;) Ik dacht dat zullen er vast meer doen vandaag ;)
[ Groetjes Stefanie ]

Dag lieve Dewi, Ruby en Hailey [L] Jullie zijn voor altijd bij mij.
LindaB
Leeftijd: 43

Bericht door LindaB »

Inderdaad erg jammer dat er weinig hamsters waren, ik kwam vol goede moed met een kleinreiskoffertje, maar helaas. Ik had een lief Rusje gezien dat ik wel graag wilde hebben maar toen ik die aanwees voor m'n zus pakte iemand anders hem zomaar op en kocht ze ze, wel jammer.
LindaJansen
Leeftijd: 60

Bericht door LindaJansen »

Ik vond het heel gezellig en heel leuk om eens gezichten bij al die HF-namen te zien :D
Het aantal hamsters vond ik bedroevend, maar op zich maakte het me wel makkelijk me te beheersen :lol:
Ik heb 2 aubergine huisjes, 1 hamstermandje en 1 rode koolblaadje-schaaltje gekocht, én een grote hamsterkooi (voor óóit als Natasja of Gigi er niet
meer is) een keer een syrtje te kunnen nemen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En; rara wie is dit? :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door LindaJansen op 21 dec 2008, 17:46, 3 keer totaal gewijzigd.
Groetjes van Linda
† Falcor 9-4-2010 ~ 20-08-2012
† Cāngshǔ 8-10-2010 ~ 14-11-2011
† Gigi 28-11-2007 ~ 11-03-2010
† Natasja 16-10-2007 ~ 28-06-2010 Zoals jij is er geen tweede ... vaarwel mijn lief
hamster_ark

Bericht door hamster_ark »

Als ik heel eerlijk moet zijn... mooie uilen, leuke konijnen en cavia's, maar voor ?16 was er wel heel weinig hamster. Het was leuk Garbiëlle, Ruby's pleegoma(?) weer eens live te spreken. En gelukkig was Tamara er en heb ik een waanzinnig speelhuis voor Ruby gekocht en nog wat zooi, maar er waren wel 2 mensen die Rusjes verkochten - waarvan 1 me teveel op een broodfokker leek. Zonder hamster naar buiten gelopen terwijl er een lege kooi thuis staat, ongehoord.
roosje87
Hamsters: 1
Leeftijd: 38

Bericht door roosje87 »

Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht, het was heel leuk en veel te zien maar inderdaad weinig hamsters. Er waren ook maar een paar mensen waarvan ik vond dat ze de hamsters een beetje goed hadden behuist, die lab-kooitjes vind ik maar niks :x .
Ik heb weinig mensen van het forum gezien maar ik was ook al weer snel weg. Ik heb nog wat spulletjes bij Tamara gekocht, waaronder een hangmatje ( die dus meteen moet worden gesloopt blijkbaar :roll: .
Hamsters: Lena
† Rust zacht: Timor, Perry, Toby, Sunshine, Santana, Sky, Simon, Sam, Bloem, Sara, Binky
Everything will be oke in the end. If it's not oke, it's not the end
Some people feel the rain, others just get wet.
Marian

Bericht door Marian »

Sheena schreef: Wat ik wel jammer vond was dat er helemaal geen syren waren. Maar ik denk dat die allemaal in Bemmel waren.
Rusjes waren er wat meer, maar ook niet overdreven veel.
Allemaal niet hoor, maar er waren wel 29 Syrische hamsters en 39 dwerghamsters op de keuring in Bemmel. Er was ook een verkoopstand waar Syren en dwerghamsters te koop waren.
Normaal staat op Exoknaag een knaagdierenverkoopstand van Sjaan v.d. Mee. Was die er niet vandaag?
CrazyCatLady

Bericht door CrazyCatLady »

Vanmorgen zijn we (Syl, Yvonne, Fleur en ik) om 11:15 gezellig naar exoknaag gereden met de auto. Standjes vielen een beetje tegen, ik vind Houten leuker. Maar ik vind het altijd gezellig om rond te kijken en gezellig met forumleden te kleppen. :P Er was ook een hele coole, schattige uil. 8) En katten waardoor ik helemaal wegsmolt, oh dat is bij mij nog veel erger dan hamsters.. KATTEN... :lol: Ik heb ook een leuk mandje gekocht voor m'n poezels, felgroen met een vlinder erop, bij Irene. 8) Echt lekker zacht hihi. Geen beestjes meegenomen dit keer. En nu sinds een half uur weer lekker thuis! Heb geen foto's helaas.
*Eva*
Leeftijd: 33
Contacteer:

Bericht door *Eva* »

Ik vond het wel weer gezellig maar ben blij dat we niet te vroeg weg waren gegaan, anders stonden er wel wat meer leuke standjes. Heb wel een hamstertje van Schleich (Die speelgoeddingetjes, uit de oude serie, ik had alleen de nieuwe) en een fleece hanggeval voor Fiona gekocht. Dan kan ze die een beetje afwisselen met d'r hangmat (waar ze altijd inzit :wink: ).
Eva en Vespa, Witje, Feline, Betty en de opvanghamsters!
http://www.bontkragen.nl/bontkragen/
Iva
Contacteer:

Bericht door Iva »

Ondanks dat er geen syren waren en maar een paar rusjes en robos, vond ik het toch erg gezellig.
Weer leuke mensen leren kennen en heel wat spulletjes mee naar huis genomen.
Linda, de kooi die jij gekocht hebt had ik ook gezien. Als je die een flinke schoonmaakbeurt geeft heb je een prima kooi. Moet wel lachen hoor....er zou toch niks meer bijkomen?
Ik heb ook eindelijk mijn opvangertje van Madelief over kunnen nemen. Een schattig rusje die inmiddels de naam Joy heeft gekregen.
Ik heb vandaag ook voor het eerst degene gezien waar mijn andere opvangertjes vandaan komen.....Esther en Eva. Zo leuk om nu gezichten bij de namen te hebben.
En er waren nog meer mensen die ik wel van naam kende maar nog nooit gezien had.
Kel en ik zijn met heel wat spulletjes weer naar huis gegaan. Onze beestjes genieten er inmiddels al volop van.
[color=violet]Groetjes Netty en alle hamsters[/color]
Von
Leeftijd: 38

Bericht door Von »

Ook ik vind deze Exoknaag wat minder, vanwege de weinige stands, maar het was wel gezellig!! Was alleen erg moeeee.

Ik ben errrrggg verliefd geworden op dat russenmannetje uit de opvang van Eva.
Ruud vroeg toen ik thuis kwam; "waar is de hamster?"
hahaha ik zei nee die heb ik heel braaf niet meegenomen.. omdat hij het niet goed vond.

Eva ik hoop dat je snel een heeeele lieve foto van hem neer zet op het forum :mrgreen: Dan zorg ik dat ik de hele tijd met puppy-oogjes naar mn vriend ga kijken, dat ie wel ja moet zeggen !
Liefs, Yvonne en een pootje van de katjes.
Plaats reactie