Hamster slaapt?
Moderator: Sylvia.
- Marjolein.
- Leeftijd: 36
- Marjolein.
Ik heb de robbie ook liever om na te kijken, ik heb er zelfs ook een rusje bij(wel gescheiden) die is wel tam..
Nee, hij komt bij mij ook niet naar buiten.. Gewoon met rust laten en als hij er zin in heeft,, komt hij vanzelf..
Nee, hij komt bij mij ook niet naar buiten.. Gewoon met rust laten en als hij er zin in heeft,, komt hij vanzelf..
Groetjes van Marjolein en mijn hamsters
♥
Rust zacht mijn liefste vriendjes
♥
-
FlyingVorstin
- Marjolein.
@ M_ichiek: Ik vind ze allebei even leuk.... Eerst mocht ik geen hamster,, toen had ik een robbie hamster en 2 weken later had ik er een rusje bij..
Flying Vorstin: Soms willen mensen even kijken naar hun hamster of het goed gaat.. Die van mij heeft nogal de neiging om zich uit zijn hok te bevrijden...
Flying Vorstin: Soms willen mensen even kijken naar hun hamster of het goed gaat.. Die van mij heeft nogal de neiging om zich uit zijn hok te bevrijden...
Groetjes van Marjolein en mijn hamsters
♥
♥
- Marjolein.
- Marjolein.
- Lynn
- Hamsters: Sasha en Levin
- Leeftijd: 40
- Contacteer:
Ja, ik snap ook niet goed waarom jullie nu met z'n allen op hamsterhuisjes zitten te tikken
Ik ga me echt geen zorgen maken als ik om 12u 's middags m'n hamsters niet zie, en al helemaal niet beginnen denken dat ze ziek, dood of in winterslaap zijn? Waar halen jullie het? Laat ze lekker slapen 
Groetjes van Lynn en de ratjes.
- Marjolein.
- ikkeislaura
- Hamsters: Lilli
- Leeftijd: 39
- Contacteer:
Als het beestje nou op het eind liep en echt niet goed fit was, kon ik het nog begrijpen. Ik houd Zoshja ook een beetje in de gaten en ik heb een doosje zo opengemaakt en neergelegd dat ik ook overdag kan zien of ze er nog is. Maar in deze situatie zou ik me echt geen zorgen maken hoor.
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..