ik heb gister dus nog een nieuw rusje gekocht die in een te kleine kooi zit en donderdag mag ik dus een nieuwe kooi bestellen.
maar ik zit ernorm te twijfelen tussen 3 kooien willen jullie helpen met het uitzoeken?
Ik hou niet van Duna's maar vind het traliekooitje ook niet echt heel mooi. Kun je niet op marktplaats kijken? Daar heb voor hetzelfde geld een grotere kooi! ( Tenzij je te maken hebt met ruimtegebrek natuurlijk.. )
[ Groetjes Stefanie ]
Dag lieve Dewi, Ruby en Hailey [L] Jullie zijn voor altijd bij mij.
tuurlijk wil ik het liefst ook groter maar ik had met me moeder afgesproken dat ik een hamster kooi mag maar niet al te groot maar die wel aan de minium maten voor een rusje doet
Princes Muffin & De cavia's Sterre & Cherry En De Kat Pummel
Rust zacht Pluis, Bikkel, Bobby, Fenna Daisy & Minoes
ik zou dan voor een Mini Duna gaan.
Maar dat zou ik hem gewoon halen bij de Hornbach in nieuwengein
daar is ie ook maar 20 euro .. en je kunt je eigen kleur uitkiezen .
Tussen die kooien zou ik een mini duna kiezen! Maar omdat ik traliekooien toch iets leuker vind (voor in te richten enzo) kan je miss. een rainbow/liza tweedehands vinden.
Maar ze zijn eigenlijk alledrie goed.
Life is beautiful. Really, it is. Full of beauty and illusions. Life is great. Without it, you'd be dead.
Ik heb dat laatste traliekooitje, hij is niet super mooi maar wel handig Er zitten connectors in en er kan geklimt worden, voor een rusje heb ik er zelfs een verdiepingkje inzitten. Al is de rand niet al te hoog. Verder een leuk kooitje
Ik zou voor de traliegaan want daar ken je nog dingen op aansluiten en hij lijkt me zelf ook prettiger als die andere 2 want ik ben niet zo van de duna's
Ik zou voor een traliekooi gaan, voor het zelfde geld kan je ook een goeie vinden op marktplaats.
ik ben zelf niet zo fan van duna's omdat ik het altijd lastiger vind met inrichten en een deurtje aan de zijkant vind ik handiger.
[color=indigo][size=75][i]xox
MELANIE, DAKOTA & AJ <33[/i][/size][/color]
Kan je niet met je moeder overleggen dat je een iets groter kooitje koopt? Of in ieder geval een hogere zodat er verdiepingen in kunnen.
Sander
Mijn syrische hamster: Joni en Bolletje Kiki
† Hans, Grietje en Miep
Kijk ook eens op mijn site:[url=http://www.freewebs.com/sandershamsters]Klik[/url]