De karlie wonderland spulletjes zijn van hout en niet gelakt.
Zijn ze wel behandeld tegen plas, of dat niet?[/code]
Karlie wonderland gelakt?
Moderator: Sylvia.
-
MaisHamster
- Hamsters: 1
- Leeftijd: 31
Ik heb ze ook gelakt, maar dan wel het hele radje. Dan kan je ze tenminste onder de kraan houden, wanneer het radje écht vies is. Als je alleen de binnenkant lakt, dan kan je hem niet onder de kraan houden want dan tast je het hout wat niet gelakt is, heel erg aan. En wanneer je het hele radje lakt, hoef je niet zo netjes te blijven tijdens het lakken
Ik vind het trouwens wel mooi dat ie wat donkerder wordt, maar dat kan ook komen door de inrichting van mijn kooien.
- -Annelies-
- Leeftijd: 33
punk-girl schreef:Ik heb ze ook gelakt, maar dan wel het hele radje. Dan kan je ze tenminste onder de kraan houden, wanneer het radje écht vies is. Als je alleen de binnenkant lakt, dan kan je hem niet onder de kraan houden want dan tast je het hout wat niet gelakt is, heel erg aan. En wanneer je het hele radje lakt, hoef je niet zo netjes te blijven tijdens het lakkenIk vind het trouwens wel mooi dat ie wat donkerder wordt, maar dat kan ook komen door de inrichting van mijn kooien.
Is lak niet giftig dan?
Tja dat vraag ik me inderdaad soms ook wel af
Maar veel mensen hebben hun radjes gelakt met botenlak en ik heb nog niks gehoord dat het gevaarlijk kan zijn. Maar je schijnt volgens mij ook speciale kinderlak te hebben, heb ik hier ergens gelezen maar weet niet meer waar. Is om speelgoed van kinderen te lakken en dat is niet giftig.
- -Annelies-
- Leeftijd: 33