ik zit erover te denken om ook naar exo te gaan, met name omdat ik nogal wat te verkopen heb :p.
Ik ga dus met de auto,
MAAR,
ik kan alleen als er mensen met me mee reizen en we samen de benzine betalen. Ik zoek dus mensen die vanuit tilburg (of hoogstens den bosch) mee willen reizen en mee willen delen in de benzine (en die ANWB briefjes op kunnen lezen )
ik heb in ieder geval 2 plaatsen in de auto, wellicht 3
wie meldt zich aan ?
1 plek is voor Sannepan
1 voor Renate 16
Laatst gewijzigd door gelukkeling op 28 mar 2009, 13:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik zoek nog iemand waarmee ik met de trein kan reizen vanuit Barneveld.
Sander
Mijn syrische hamster: Joni en Bolletje Kiki
† Hans, Grietje en Miep
Kijk ook eens op mijn site:[url=http://www.freewebs.com/sandershamsters]Klik[/url]
Owja nou weet ik weer wat er zo belangrijk was wat er voor mij getaxied moest worden
Mijn vervoersbakje is nog bij Haags hopje, en ik heb laatst al gemerkt dat hij voor mij redelijk onmisbaar is :p.
Is er iemand die het bakje vanaf exo mee wil nemen richting Enschede???
Hamstery Merci
xx Anouk en de parkietjes, nijntjes Tess en Beer, poezel Trix en paard Rakesh Rust Zacht mijn schatjes..
annieaardbei schreef:Owja nou weet ik weer wat er zo belangrijk was wat er voor mij getaxied moest worden
Mijn vervoersbakje is nog bij Haags hopje, en ik heb laatst al gemerkt dat hij voor mij redelijk onmisbaar is :p.
Is er iemand die het bakje vanaf exo mee wil nemen richting Enschede???
Als Chantal mij opzoekt, en jij regelt het met Chantal.. Dan wil ik dat wel!
Groetjes Laura
Trotse mama van Jorben & Jaëlle en BIB042014