Sorry, ik woon in Maastricht. Niet helemaal om de hoek dus.
Kooi en spullen kunnen ook naar Ehvn worden gebracht! Maja, daar heb jij dus niks aan Yvonne...
Je brengt me in de verleiding Esther, maar 1) een hamster mag je niet via de post versturen (en zelfs als het wel zou mogen, stel je voor wat er gebeurt als het pakket kwijtraakt ) en 2) ik ga al een syrtje uit t nest houden dus ik heb geen plek voor nog een grote kooi erbij. Maar als je m alsnog wilt hebben mag je m ruilen voor 20 van die mooie, goud met zilveren muntjes met een 1 erop
Neon hoef m niet meer nee. Iemand anders uit Venlo had ook al via PM interesse in de kooi en het schoentje, dus misschien kan ik inderdaad wel een omweg langs Venlo maken. Dan zou het wel heel fijn zijn als je de boel op Venlo station kan komen ophalen!
Ik zal dat meisje even een PM sturen en dan laat ik t weten, oke?
Edit: helaas ziet degene die de kooi wilde er vanaf en alleen voor een radje wil ik eigenlijk geen omweg van een uur maken...
mm ik ga de 15e wel naar Heerlen.. misschien dat we daar op het station eventueel kunnen afspreken.. dat is het verst waarin ik ga.. misschien dat het dan wel zou lukken?