Gezien Diamond nog altijd niet zwanger wil worden van Garver (ook deels doordat ik niet altijd heb kunnen kijken of ze willig was) en de tijd toch wel begint te dringen mag Vaduza vader worden van dit mooie nestje. Vaduza is van Kelly en ik ben haar dan ook enorm dankbaar dat ik hem mag lenen.
Diamond is geboren in Duitsland en heeft hier al één nestje succesvol op laten groeien. Hieruit zijn een stel prachtige knuffels gekomen. Ze was ook een enorm goede moeder. Ze is erg nieuwsgierig maar is zeker niet vies van een knuffel op z'n tijd. Ook is ze dol op eten en haar radje.

Papa Vaduza is al een heuse beroemdheid op het forum dus een lange introductie zal niet nodig zijn. Hij heeft al succesvol meerdere nestjes verwekt met stuk voor stuk lieve en mooie hamstertjes. Vaduza heeft een heel fijn kalm karakter en is niet zomaar van zijn stuk te brengen.

In dit nestje worden in eerste instantie een heleboel lieve knuffeltjes verwacht. Qua kleuren verwachten we: Crème donkeroog, caramel, donker sepia en chocolade sepia. Alle jongen zullen langhaar zijn en de helft satijn. Reserveringen gaan in overleg met Kelly. Reserveringen voor fokhamsters neem ik niet meer aan.