Maar heel erg bedankt!
Van welk merk is deze kooi?
Moderator: Sylvia.
Oh, sorry!
Maar heel erg bedankt!
Maar heel erg bedankt!
[color=red][b][size=67]♥ beggin' for a hamster ♥[/color][/b][/size]
[b][color=black][size=67]† [i]snuffie vlekkie minnie[/i] †[/color][/b][/size]
[color=red][b][size=67]& natuurlijk ook liefde voor onze hond, kat, gerbils, konijnen, kippen en visjes. ♥[/color][/size][/b]
[color=red][b][size=67]& natuurlijk ook liefde voor onze hond, kat, gerbils, konijnen, kippen en visjes. ♥[/color][/size][/b]
-
svdb
- Hamsters: 1 Bolletje Kiki
- Leeftijd: 34
- Contacteer:
Syren hebben echt ruimte nodig. Minimaal 70 bij 40 naar mijn idee met een radje van minimaal 22 cm maar liever groter natuurlijk. De minimale maat 60 bij 40 vind ik echt te klein voor een syr. Je hamster is waarschijnlijk veel gelukkiger in een grote kooi met een groot radje dan met zo'n kleine kooi waar amper een goed radje in kan.
Sander
Sander
Mijn syrische hamster: Joni en Bolletje Kiki
† Hans, Grietje en Miep
Kijk ook eens op mijn site:[url=http://www.freewebs.com/sandershamsters]Klik[/url]
† Hans, Grietje en Miep
Kijk ook eens op mijn site:[url=http://www.freewebs.com/sandershamsters]Klik[/url]
Ik heb een Syr gehad in deze kooi, maar ik had toen nog geen idee van dat die voor een Syr groter moest zijn enzo.
Voel ik me nu wel een beetje schuldig over, maar ze had wel een goed leven, ik gaf haar veel aandacht enzo.
Ãls ik nog een hamster zo mogen, ga ik nu echt wel op de afmetingen van de kooi letten!
Voel ik me nu wel een beetje schuldig over, maar ze had wel een goed leven, ik gaf haar veel aandacht enzo.
Ãls ik nog een hamster zo mogen, ga ik nu echt wel op de afmetingen van de kooi letten!
[color=red][b][size=67]♥ beggin' for a hamster ♥[/color][/b][/size]
- moneypenny
-
MaisHamster
- Hamsters: 1
- Leeftijd: 31