Meelwormen
Moderator: Sylvia.
- xXjolienXx
- Hamsters: 5
- Leeftijd: 31
-
moesjiesjoe
- Leeftijd: 39
- Contacteer:
wij geven ze ook levend. Bijna iedereen laat alles vallen voor de meelwormen, behalve 1 hamsertje die kijkt er niet naar om en wil dr ook geen aanpakken.. hmm....
Ik geef ze altijd aan met een pincetje, vind het maar vieze beestjes.. maar ik heb laatst mijn angst overwonnen en met mijn hand er een paar uit het bakje gepakt! haha
Ik heb ook nog nooit een tor gezien, het voordeel met 13 hamsters! we kopen er per keer niet zo veel dus ze zijn al op voordat ze tor kunnen worden.
Meelwormen vinden komkommer trouwens ook heel lekker en daar worden ze lekker dik en sappig van!
Ik geef ze altijd aan met een pincetje, vind het maar vieze beestjes.. maar ik heb laatst mijn angst overwonnen en met mijn hand er een paar uit het bakje gepakt! haha
Ik heb ook nog nooit een tor gezien, het voordeel met 13 hamsters! we kopen er per keer niet zo veel dus ze zijn al op voordat ze tor kunnen worden.
Meelwormen vinden komkommer trouwens ook heel lekker en daar worden ze lekker dik en sappig van!
(\__/) Knufjes van Rusjes Sumo & Pacie
(='.'=) Siebie, Ponyo, Belli Yuki, Chineesje Taki
('')_('') en Robo's Murphy & Pierre
(='.'=) Siebie, Ponyo, Belli Yuki, Chineesje Taki
('')_('') en Robo's Murphy & Pierre
- Janine93
- Leeftijd: 32
- Contacteer:
Jeeeh zooplus heeft gedroogde insecten voor 1,60 (wel maar 10 gram.. beetje weinig)
linkje:
http://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren_ ... 30281#more
Heb maar een zakje besteld en kijken of het hier bevalt.
Zoniet ga ik weer over op de levende
linkje:
Groetjes Janine en een pootje van Eros
en een likje vanaf de Regenboogbrug van kruimeltjes Adonis en George
- IncrediBoy
- Hamsters: Roxy en Vans
- Leeftijd: 30
- Janine93
- Leeftijd: 32
- Contacteer:
AAAAH der zit een hele sprinkhaan in. xD gelukkig lust Georgie het wel. En inderdaad Sanne, het is meer dan ik had verwacht! Hier kan ik denk ik best lang mee doen, aangezien ik het als snoepjes ga geven. 
Groetjes Janine en een pootje van Eros
-
Naantje1998
- Contacteer:
Wow, ik was helemaal vergeten dat dit topic bestond!
@JohannaL: Hoe bedoel je dat Michaela niet meer op het hamsterforum zit?
Enneuh.. Meelwormen eten gewoon meel en brinta.. Van groente heb ik eerlijkgezecht nog niet eerder wat van gehoord (alhoewel ik over het algemeen niet echt over meelwormen praat)
Arme meelwormen
, worden ze voor vieze beeten uitgemaakt en ook nog eens opgegeten..
Toch weet ik niet of ik meelwormen aan ze ga geven.. Aan de ene kant vind ik het maar eng om ze in huis te hebben en te voeren, maar aan de andere kant gun ik het mijn hamsters wel.
@JohannaL: Hoe bedoel je dat Michaela niet meer op het hamsterforum zit?
Enneuh.. Meelwormen eten gewoon meel en brinta.. Van groente heb ik eerlijkgezecht nog niet eerder wat van gehoord (alhoewel ik over het algemeen niet echt over meelwormen praat)
Arme meelwormen
Toch weet ik niet of ik meelwormen aan ze ga geven.. Aan de ene kant vind ik het maar eng om ze in huis te hebben en te voeren, maar aan de andere kant gun ik het mijn hamsters wel.
-
Naantje1998
- Contacteer:
- hamsterknagertje
- Leeftijd: 29
die was ik ook al eens tegengekomen, en vind het toch wel prijzig hoor, met verzendkosten erbij. ik kwam op 4 euro uit. Maarja, dan heb je ook wel echt wat hè.Janine93 schreef:Jeeeh zooplus heeft gedroogde insecten voor 1,60 (wel maar 10 gram.. beetje weinig)
linkje:
Meelwormen vallen hier zeker in de smaak, Wooly eet ze meteen op. En erg duur vind ik ze niet, een bakje vol voor 1 euro. (een ons) ik doe er wel lang mee, langer dan 1,5 maand.
Groetjes van Silke
-
Naantje1998
- Contacteer: