Lieve Syr zoekt nieuw baasje! De Mary kan meeverhuizen...
Moderator: Sylvia.
-
sandra1191983
- Leeftijd: 42
Lieve Syr zoekt nieuw baasje! De Mary kan meeverhuizen...
In verband met omstandigheden bied ik (helaas) aan:
Mijn Ferplast Mary, gekocht in december 2009 maar wel met wat knaagschade.
Een onderstel voor een Ferplast Mary zodat deze wat hoger staat.
Inrichting (een molentje, voerbakje, zandbak, houten plateau, een kokosnoot, een houten cavia huisje en nog wat kleine dingetjes)
En de Syrische hamster die de kooi bewoont!
Het is een vrouwtje, ze is geboren op 1 oktober 2009 en ze is tam. Heeft nog nooit gebeten, je kunt haar rustig oppakken en ze is kleine kinderhandjes gewend.
Ze is goudkleurig met wit.
Ik zoek een nieuw huisje voor haar omdat mijn autistische zoon heel sterk op haar reageert. Hij is helaas in korte tijd enorm angstig voor haar geworden. We hebben van alles geprobeerd maar nadat ze door haar kooitje liep en hij daar zo van schrok dat hij zichzelf een hersenschudding sloeg heb ik de knoop doorgehakt. Dit is niet de bedoeling.
Nu kan ik de hamster ergens achteraf zetten zodat ze kan blijven maar dat vind ik zo zielig! Het is een enorm lief beestje wat graag aandacht krijgt.
Dus wie o wie zou onze hamster een nieuw thuis kunnen geven?
Ze woont nu in een mary... Die mag je eventueel overnemen!
Via deze link kunnen de foto's bekeken worden: http://www.mijnalbum.nl/Album=N3UHOGFN
Mijn Ferplast Mary, gekocht in december 2009 maar wel met wat knaagschade.
Een onderstel voor een Ferplast Mary zodat deze wat hoger staat.
Inrichting (een molentje, voerbakje, zandbak, houten plateau, een kokosnoot, een houten cavia huisje en nog wat kleine dingetjes)
En de Syrische hamster die de kooi bewoont!
Het is een vrouwtje, ze is geboren op 1 oktober 2009 en ze is tam. Heeft nog nooit gebeten, je kunt haar rustig oppakken en ze is kleine kinderhandjes gewend.
Ze is goudkleurig met wit.
Ik zoek een nieuw huisje voor haar omdat mijn autistische zoon heel sterk op haar reageert. Hij is helaas in korte tijd enorm angstig voor haar geworden. We hebben van alles geprobeerd maar nadat ze door haar kooitje liep en hij daar zo van schrok dat hij zichzelf een hersenschudding sloeg heb ik de knoop doorgehakt. Dit is niet de bedoeling.
Nu kan ik de hamster ergens achteraf zetten zodat ze kan blijven maar dat vind ik zo zielig! Het is een enorm lief beestje wat graag aandacht krijgt.
Dus wie o wie zou onze hamster een nieuw thuis kunnen geven?
Ze woont nu in een mary... Die mag je eventueel overnemen!
Via deze link kunnen de foto's bekeken worden: http://www.mijnalbum.nl/Album=N3UHOGFN
Laatst gewijzigd door sandra1191983 op 22 mar 2010, 20:08, 2 keer totaal gewijzigd.
-
sandra1191983
-
sandra1191983
-
sandra1191983
-
sandra1191983