annette schreef:Wat een prachtige schatten
Geef kleine Diede een kus van mij. Ze is erg schattig
Knorretje schreef:Geweldige foto's! Word ik helemaal vrolijk van, wat ziet Luna er goed uit! En Diede is ook echt een droppie zeg, wat een smeltkopje!
Geef je Luna een dikke knuffel van mij?
Ik heb ze allebei een dikke kus en knuffel van jullie gegeven!!
Groetjes Marlies en syrtje Diede en syrtje Bibi en natuurlijk de rest van de beestenbende! Luna jij zal voor altijd in onze harten doorleven! Mijn mooie meisje!!
Ik vind Luna echt n geweldig mooie hamster! Super. Khou wel van aparte kleuren!
Groetjes
R.I.P. Syra: ☼ 15 mei 2009 - † 10 juni 2011 Mijn lieve knuffelmeid! R.I.P. Kitty: : ☼ 21 maart 2009 - † 24 juni 2011 Mijn lieve schat!
Bedankt voor de mooie tijden. Jullie hebben voor altijd een plekje in mijn hart
Groetjes Marlies en syrtje Diede en syrtje Bibi en natuurlijk de rest van de beestenbende! Luna jij zal voor altijd in onze harten doorleven! Mijn mooie meisje!!
Hier is Diede weer eens Luna had niet zo'n zin.
Diede verandert een beetje in een hefst hamstertje met haar kleurtje
Haags Hopje schreef:awwww mooi zeg
mink is toch ook een kleur die al gauw naar bruiner veranderd? althans dat had ik begrepen van Anette
Heej, Ja dat klopt ook maar nu heeft ze een beetje een rood achtige herfstgloed vind ik