Nieuw renrad op de markt?

Wissel hier ervaringen uit over de woning van je hamster: o.a. kooisoorten en -merken, bodembedekking en inrichting.

Moderator: Sylvia.

Dianne
Leeftijd: 31

Re: Nieuw renrad op de markt?

Bericht door Dianne »

ik heb er ook 2 keer iets besteld, en ik kreeg het meteen de volgende dag :) ik ga er waarschijnlijk vandaag nog wat spulletjes bestellen.

Dianne

Bericht door Dianne »

Ik ga wat via de duitse zooplus bestellen , weet iemand hoelang het dan duurt??

Edit morgantcm: Hoi Dianne, wil je er aub op letten dat je niet binnen 48 uur meerdere berichten onder elkaar post? Volgens mij heb ik je hier al enkele keren op gewezen namelijk.
Sanne

Bericht door Sanne »

Ongeveer een week, afhankelijk van het moment waarop je bestelt. Hou je er rekening mee dat je meer verzendkosten betaalt? Ook levert de Duitse Zooplus via GLS, waar ik persoonlijk hele slechte ervaring mee heb. Niet dat dat wil zeggen dat het bij jou ook fout gaat, maar bij mij is het echt totaal in de soep gelopen en het heeft een hoop tijd gekost om het op te lossen.
Dianne

Bericht door Dianne »

Ja , de verzendkosten zijn dan €4,90 , maar de spullen die ik wil bestellen zijn op de Duitse zooplus goedkoper en het scheelt dan in totaal 6 euro.. maar wat was er gebeurt dan? ik heb wel eerder iets van GLS gekregen , maar dat was van een nederlandse site en dat ging gewoon goed..
Sanne

Bericht door Sanne »

Ik kreeg een mail wanneer de producten bezorgd zouden worden. Toevallig was ik die dag vrij en ik heb dus de hele dag zitten wachten. Rond 18:00 was er nog niemand geweest dus ik ging eens beneden kijken (woonde toen nog in een studentenhuis zonder eigen brievenbus) en daar lag een briefje van GLS dat ze niemand thuis hadden getroffen en dat ze de volgende dag terug zouden komen. Nou, ik was dus écht de hele dag thuis geweest. Mijn bel is zo doordringend dat je die door het hele huis hoort, dus no way dat ik die gemist had. Volgende dag: precies hetzelfde. Ik was de hele dag thuis en om 13:00 was er weer een briefje verschenen dat ze niemand thuis hadden getroffen. Dat was al genoeg om mijn humeur te bederven, maar extra vervelend is nog dat je dan een locatie moet uitzoeken waar je pakket vervolgens bezorgd wordt (een winkel ofzo). Dat kost ook weer drie extra werkdagen. Vervolgens moet je binnen vijf werkdagen je pakket ophalen, anders wordt het teruggestuurd. Nou is Maastricht toch bepaald geen kleine stad, maar er waren op dat moment maar drie (!!!) winkels in de hele stad waar je dan je pakket kon halen en surprise, surprise: geen enkele in de buurt van een bushalte. Omdat ik op dat moment geen fiets had en mijn pakket behoorlijk groot was, kun je je vast wel voorstellen dat ik nót amused was. Echt, ik bestel nooit meer wat bij die lui want ik ben nog steeds niet vergeten hoe ontzettend pissed ik op ze was.
Evaluna

Bericht door Evaluna »

Leuke dit zeg, ik had de 4de besteld. de 9de eindelijk binnen.
kom ik erachter dat de standaard iets verbogen is, waardoor die de hele tijd aanloopt. heel vervelend. gelijk maar een mailtje gestuurd aangezien me sputnik ookal verbogen was.
Eva&Sterre&Yue!
Maan, ik mis je.
Stephanie.
Hamsters: 4

Bericht door Stephanie. »

Ik heb hetzelfde probleem als Evaluna, ik raad jullie dus aan dit rad niet te bestellen.
Ik vind het plastic gedeelte van het looprad ook wel vrij dun, dus ik vraag me af hoe lang hij goed zou blijven.
In het vervolg toch maar weer Silent Spinners of Whodent Wheels :)
Liefs, Stephanie, rusje Sofia, Syr Skye & Konijntjes Billie Joe & Ginny!

Dag lieve Benjamin, Firenze, Siena, Muis, Milano, Casanova, Nuri, Lima, Arthur, Cairo, Ravenna, Pennsylvania, Jack, Will, Skippy, Nala, Chico & Hammy.
Dag lieve Andy..
Ukkie__

Bericht door Ukkie__ »

Ik heb niet het hele topic doorgelezen,maar ik heb het rad uit de beginpost besteld voor mijn Syr,en een paar dagen geleden binnen gehad. Het rad op zich ziet er goed uit,maar mijn Syr heeft er nog niet in gelopen,dus ik kan er niet over oordelen of het stil is etc :lol:.

Edit: misschien ook wel 'handig' om erbij te zetten,dit was mijn eerste bestelling bij Zooplus en buiten het rad had ik nog een hangbrug en een plastic bakje besteld wat eigenlijk voor reptielen bedoeld is,maar ik vond dit wel handig als vervoersbox voor naar de dierenarts etc. Helaas kreeg ik het bakje geleverd zonder deksel :-| Was hier niet blij mee,want zo heb je er natuurlijk niets aan. Morgen maar even een telefoontje/mailtje richting Zooplus doen...
Sanne

Bericht door Sanne »

Dat is wel jammer zeg, Evaluna en Stephanie. Ik denk dat ik dan geluk heb gehad want ik heb voor alle hamsters zo'n wiel en ze zijn allemaal goed en stil.
Stephanie.
Hamsters: 4

Bericht door Stephanie. »

Hij is volgens mij ook wel stil, maar hij is gewoon hartstikke scheef..
Heel jammer, was leuk geweest voor zo'n prijs.
Liefs, Stephanie, rusje Sofia, Syr Skye & Konijntjes Billie Joe & Ginny!

Dag lieve Benjamin, Firenze, Siena, Muis, Milano, Casanova, Nuri, Lima, Arthur, Cairo, Ravenna, Pennsylvania, Jack, Will, Skippy, Nala, Chico & Hammy.
Dag lieve Andy..
Lee
Leeftijd: 44
Contacteer:

Bericht door Lee »

I've bought that one recently for my biggest syrian, she loves it. It stays put and don't fall, very quiet! the only thing is : it's so big she wants to stock her food in there too :P
Stardust Hamstery
Syrische en dwerghamsters
ricoentanja
Hamsters: *Bebie*Appie*Lee en *JuniorLee
Leeftijd: 53

Bericht door ricoentanja »

Hallo iedereen,

Ik heb dit looprad ook besteld en binnengekregen, de prijs was nog lager, de prijs was 8.99euro!!!
Bebie (Ivan) krijgt dit als kerst-kado, maar heb hem wel al proef laten lopen :)
Hij leek het leuk te vinden en ik heb geen problemen kunnen ontdekken

Tot nu toe ben ik zeer tevreden met dit looprad, moet alleen nog een goede plek ervoor gaan zoeken in zijn kooi :(
Gruss Tanja
Trotse pleegouders van Appie/Bebie/Lee/Junior
Appie is ingeslapen op 22.04.2010, Bebie is ingeslapen in de nacht van 19-03-2011 op 20-03-2011.
American Cream Lee is ingeslapen in nacht van 21.11.2013 op 22.11.2013
Christy
Hamsters: Pixie Dust!
Leeftijd: 30

Bericht door Christy »

Ik ga er volgende week of de week erna 3 bestellen, als ze nog 9 euro kosten tenminste...
Groetjes van mij en Pixie Dust! (en de ratjes Vanacee en Warcee!)
RIP Nikito, Star, Celeia, Ravage, Addaneye, Destiny, Skippy, Aiyana, Shadow en Angel.. Rust zacht :(
Dianne

Bericht door Dianne »

Ik heb nu een Karlie rad, mijn vorige hamster plaste niet in haar rad , maar dat doet mijn nieuwe hamster dus wel... dus wil ik misschien dit rad kopen, ik vroeg me af of het rad nog steeds stil blijft na een tijdje of gaat het later wel lawaai maken?
Sanne

Bericht door Sanne »

Bij mij zijn ze nog steeds stil ;-)
Plaats reactie