Tk 2 Ferplast Jenny + Toebehoren en Wodent Wheels

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
Moeny
Leeftijd: 38

Tk 2 Ferplast Jenny + Toebehoren en Wodent Wheels

Bericht door Moeny »

Na lang te hebben nagedacht, zet ik voor nu een geweldige hamstery uit mijn hoofd gezet. Met werk erbij heb ik geen tijd genoeg voor kleine hammies en daarnaast is het voor de tweede keer vinden van geschikte hamster niet helemaal gelukt. Voor nu heb ik dan ook besloten om te stoppen en heel misschien over een aantal jaren het nog eens te gaan proberen. Op dit moment ga ik dan toch mijn twee Jenny's in de verkoop zetten, aangezien ik er geen plek voor heb. Mijn ouders hebben andere plannen met de hamsterkamer en aangezien ik nog wel kooien overhoud, kunnen deze twee kooien eerst weg.

Jenny 1:

De onderbak van deze Jenny ziet er nog goed uit en is grijs van kleur. De afmetingen van een Jenny zijn voor de onbekenden L 80 x B 50 x H 79 cm. De tralies zijn allemaal nog heel, wel zijn er hier en daar wat roestplekjes te vinden en zit er wat aanslag op. Dit is er beide af te halen door het eraf te schuren. Het liefst verkoop ik de Jenny met de toebehoren die ik er altijd in heb gehad. Pas als er iemand alleen interesse heeft in de Jenny zonder, kunnen de andere dingen los worden gekocht. De twee plateaus en het trapje verkoop ik niet los. De toebehoren zijn een 27 cm Wodent Wheel, blauw met wit. Meerdere grote buizen. Twee bruggetjes, een houten trapje en nog een houten tunnel. Als laatste zit er nog een houten plateau bij, die ik op maat heb gemaakt voor mijn aquariums, maar later in de Jenny heb gebruikt.

Hieronder is er een foto van te zien. Eerst een foto zoals ik hem had ingericht voor de schoonmaak. Ondertussen is alles grondig schoongemaakt en ontsmet. De hangmatjes heb ik weggegooid.

Afbeelding

Op de tweede foto is alles schoongemaakt en heb ik alles los gezet bij de kooi.( let niet op de achtergrond :P )

Afbeelding

Jenny 2:Verkocht

Ook deze onderbak is nog in goede staat en is ook grijs van kleur. De tralies van deze Jenny zijn wat beter als die van kooi 1. Wel zullen er nog wel wat plekjes zijn die met schuren mooier gemaakt kunnen worden, maar verder ziet die er nog goed uit. Wel mist bij deze Jenny vier "schroeven" om de verdiepingen mee vast te zetten. Ik heb hier verder geen problemen mee ondervonden, maar volgens mij zijn ze wel los ergens te verkrijgen. Ook bij deze kooi zit een 27 cm Wodent Wheel, blauw met wit. Hierbij zet 1 brug en 1 houten trapje. Ook hier zitten nog meerdere grote buizen bij en een cavia iglo. Als laatste zit ook hierbij een houten plateau. Het liefst verkoop ik dit allemaal bij elkaar, maar de Jenny is ook zonder alles te kopen. Wel verkoop ik de toebehoren niet eerder voordat er iemand is die de Jenny zonder wil hebben.

Afbeelding

Afbeelding

Als laatste heb ik naast de kooien nog twee 27 cm Wodent Wheels te koop. Op de foto hieronder staan er drie, maar mijn buurmeisje heeft aangegeven wel geïnteresseerd te zijn in de zwart met rode. Daarnaast heb ik nog 4 kromme buizen en twee rechten over. Ik heb nog een klein bruggetje gevonden en een stuk hout om onder te verstoppen ( geen idee hoe ik het moet noemen).De twee WW's zijn verkocht + de buizen

Afbeelding

Voor alles geldt in eerste instantie bieden. Qua verzenden wordt het lastig, aangezien zo'n grote doos bijna niet te vinden is. Mocht dat wel lukken, dan kunnen we het eventueel over verzenden hebben.
Laatst gewijzigd door Moeny op 09 nov 2010, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Goina, Berey en Djoeylio
juuth
Leeftijd: 34

Re: Tk 2 Ferplast Jenny + Toebehoren en Wodent Wheels

Bericht door juuth »

hoeveel vraag je voor de 1e jenny?
het liefst zonder onderbak (ik ga zelfbouw kooi maken voor ratten)
Hedgery of the High Moors - Hobbyfokker van Witbuikegels.
Lisettevanleeuwen
Hamsters: Noosy, Silver, Punky
Leeftijd: 39

Bericht door Lisettevanleeuwen »

Wat vraag je voor de kooien??
Moeny

Bericht door Moeny »

De twee Wodent Wheels zijn verkocht...
Goina, Berey en Djoeylio
snuffel123

Bericht door snuffel123 »

Is die ene een wc?
Zou je pb willen geven?
Moeny

Bericht door Moeny »

Jenny nummer 2 + de buizen zijn verkocht...

De eerste Jenny + toebehoren zijn nog steeds te koop!
Goina, Berey en Djoeylio
Moeny

Bericht door Moeny »

Upje. De Jenny is nog steeds te koop!
Goina, Berey en Djoeylio
Moeny

Bericht door Moeny »

Upje!
Goina, Berey en Djoeylio
xlisad

Bericht door xlisad »

Wat is je vraagprijs voor de eerste jenny inclusief spulletjes?
Je gaat zeker niet naar exo?
Maar misschien kan er iemand taxi-en!
Graag PB! :-)
Hamsters: Puck, Ilja, Elias, Dhakan.
Rust zacht: Yenthe, Da Vinci
Plaats reactie