omdat ik over 2 weken ga verhuizen en samen wonen moet ik helaas afscheidnemen van mijn hamster wegens allergie van me vriend.
Voor een goed huisje zijn ze gratis af te halen omdat ik er dringend vanaf moet.
Het betreft om een grijze russische dwerg (man) en een grijze russische dwerg (vrouw) en een witte (rode ogen) russische dwerg (vrouw)
Kan helaas de kooien er niet bij verkopen omdat ze of te oud en uit elkaar vallen, of te klein en onhandig en niet geheel fijn voor de hamster.
de grote kooi is al verkocht aan een vriendin van mij ..
Wie o wie wil mijn hamstertjes een leuk huisje aanbieden, meer informatie kan altijd gevraagd worden.
woon in Groningen....
Mijn geweldige dwerghamsters Winnetou, Truus en de laatste heeft nog geen naam...
Ik heb bijvoorbeeld ook een hamsteropvang maar ik woon wel in Amersfoort, dus echt om de hoek zit ik niet. Wel zou ik ze gratis opvangen en kooien heb ik zat om ze tijdelijk in te huisvesten.
En als ze in Leeuwarden kunnen komen op ong. 10 december, kan ik ze 11 of 12 wel in Apeldoorn of Arnhem/Nijmegen afgeven. Dan moeten ze alleen wel daar worden opgehaald natuurlijk
Maar kan me voorstellen dan NienSchaap ze liever zelf naar Amersfoort brengt. Maak je er gewoon een dagje dierentuin of Apenheul van ofzo.
Vriend wil ze echt weg hebben die discussie heb ik al met hem gehad. Hij wil niet aan de medicijnen en ze mogen niet appart dat had ik hem al voor gelegd. Ik zal eens op opvangen gaan zoeken.
Mijn geweldige dwerghamsters Winnetou, Truus en de laatste heeft nog geen naam...
Ik kan ze 12 december wel meenemen naar houten, dat ik ze aan Vampiria mee geef, moet haar toch hebben dan.
Ik woon in Nieuw Buinen, en kom elke doordeweekse dag in Emmen, en kan eventueel ook naar Hoogeveen, Assen, oid komen..
Als je kan zeggen waar je dan precies komt te wonen aan woonplaats kan ik kijken of dat ook haalbaar is.
Weet je zeker dat hij allergisch is voor de hamsters? Ik heb nu al vaker meegemaakt dat mensen schijnbaar allergisch waren, maar dat bleek dan steeds voor de bodembedekking te zijn. Een hamster verhaart namelijk niet en geeft ook geen huidschilfers ofzo af. Voor zaagsel of stro en ander stoffige bodembedekking kunnen mensen wel sneller allergisch zijn. Als dat het probleem is, kun je no-smell of andere stofvrije / speciale bodembedekking gebruiken.
Wellicht is dat nog iets om uit te proberen?
Roborovski's Ex-Hobbyfokker van de volgende kleuren: wildkleur, recessieve white-face, dominante white-face, wit en gevlekt
oke bedankt voor reactie, de vogelopvang ik zal eens informeren.
dit is een definitief besluit heb niks voor niks zo laat een topic geplaats heb alles geprobeer en wil er geen ruzie meer op hebben.
word er thuis totaal niet gezelliger op
Als je fotos erbij zet ,dan is het gemakkelijker voor de mensen om te beslissen.
We weten wel wat rusjes zijn ,maar ja een foto doet altijd smelten.
Veel geluk.
Hier lopen veel hamster-eigenaar verandering door de site "kapaza", in 't frans noemt die "le bon coin"
Het is me toch gelukt om dat hamster mee te krijgen en ben super blij
Vriend lief heeft de moet toch maar opgegeven na het door zeuren van me en ze staan lekker in de kamer.
en de cavia's ook