hallo allemaal
mijn hamster sira (VROUW)
stinkt al een tijdje al langer dan 4 dagen mij moeder zecht dat de geur kan blijven hangen
aan het kontje maar ik weet niet of het zo is ik heb gelezen dat ze dan wel baamoederontsteking kunnen hebben
hoe kan je dat zien en heeft ze baarmoederontsteking?
xx merel een stinkjes van sira
Laatst gewijzigd door I op 23 jan 2011, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Typfoutje in titel verbeterd
Als een hamster baarmoederontsteking zou hebben dan is het vaak zo dat ze een harde onderbuik hebben, ook hebben ze dan een wat pussigere uitscheiding uit der vulva.
maar hangt de lucht bij de hamster zelf of is dat meer te ruiken in een bepaald gebied van haar kooi?
camila.. schreef:Als een hamster baarmoederontsteking zou hebben dan is het vaak zo dat ze een harde onderbuik hebben, ook hebben ze dan een wat pussigere uitscheiding uit der vulva.
maar hangt de lucht bij de hamster zelf of is dat meer te ruiken in een bepaald gebied van haar kooi?
een hamster gaat niet stinken van ouderdom. Wel kunnen ze gaan stinken als ze door de ouderdom hun plasjes niet meer opkunnen houden. En dan vooral als het neiet goed onder houden word. maar ik dnek dat dat bij deze hamster niet echt het geval is.
Maar ik vraag me af wat vind je stinken? kijk elk beestje heeft een luchtje bij dat is nu eemaal zo. dit kan je zeker beperken door de kooi en zeker de plas hoekjes heel goed schoon te houden. Maar over het algeem `stinken` hamsters niet en ruik je ze nauwlijks.