Milans Nieuwe Hok
Moderator: Sylvia.
Re: Milans Nieuwe Hok
ja, heb hem trouwens al eens in de dierenwinkel gezien en inderdaad als je hem in het echt ziet verschit je echt 
Ik kan nou niet echt zeggen dat ik verschiet van een kooi van 60cm 
Groetjes Renate
Ik ben het met Renate eens, ik vind het persoonlijk echt te klein voor een syr. Ik vind dat je het ook niet zo leuk kunt inrichten, aangezien je weinig mogelijkheden hebt met het ophangen van dingen. Een rad van 30 cm past ook niet, en naar een rad van 20 cm gaat mijn voorkeur niet uit.
Ookal ben ik het niet met je eens, ik vind het wel goed dat je nadenkt over wat je persoonlijk een geschikte kooi voor een hamster vind, wanneer hij/zij goenoeg ruimte heeft.
Ookal ben ik het niet met je eens, ik vind het wel goed dat je nadenkt over wat je persoonlijk een geschikte kooi voor een hamster vind, wanneer hij/zij goenoeg ruimte heeft.
Ik ben dyslectisch.
Groetjes van Linde
Dag lieve Willy, Otto, Josje, Guusje, Gompe, Quinn & Juultje
Groetjes van Linde
- icegirl
- Hamsters: Abigail, Toby, Peanut, Bami
- Leeftijd: 36
- Contacteer:
De kooi voldoet aan de minimummaten van 60x30, hoe groter hoe beter natuurlijk, maar qua grondoppervlak is het een goede kooi. Wat ik niet zou doen is deze basiskooi volproppen met speeltjes, maar dan meer voor verschillende uitbreidingen gaan.
Enkel jammer dat buizen zoveel schoonmaakwerk zijn, zeker als de hamster de buizen als z`n persoonlijk toilet gaan beschouwen.
Ik weet niet hoeveel de kooi gekost heeft, maar zijn die niet vrij duur?
Enkel jammer dat buizen zoveel schoonmaakwerk zijn, zeker als de hamster de buizen als z`n persoonlijk toilet gaan beschouwen.
Ik weet niet hoeveel de kooi gekost heeft, maar zijn die niet vrij duur?
Groetjes van Kim en de opvangertjes van [url=http://deknabbelaar.jimdo.com/]VZW De Knabbelaar[/url]
Elisa
Ik vind de kooi mooi, al denk ik dat Milan na zijn van zijn vrijheid te hebben genoten gisteren er wel van baalt, maarja dat zou iedereen hebben als je een van een slaapkamer naar een hok toe gaat
Ik blijf dat bekkie zo mooi vinden en die volle toet
Ik vind het hok gewoon mooi omdat het niet de algemene uitstraling van een hamster hok heeft.
De maten zijn ook goed. En je gaat nog uitbreiden, Milan krijgt een waar paleisje
Ik vind de kooi mooi, al denk ik dat Milan na zijn van zijn vrijheid te hebben genoten gisteren er wel van baalt, maarja dat zou iedereen hebben als je een van een slaapkamer naar een hok toe gaat
Ik blijf dat bekkie zo mooi vinden en die volle toet
Ik vind het hok gewoon mooi omdat het niet de algemene uitstraling van een hamster hok heeft.
De maten zijn ook goed. En je gaat nog uitbreiden, Milan krijgt een waar paleisje
Liefs Janine,
Never gonna forget you
Rust zacht liefjes
Never gonna forget you
Rust zacht liefjes
-
elisatjuh
- Hamsters: Milan
- Leeftijd: 35
- Contacteer:
Dankjewel voor jullie reacties,
Milan heeft zojuist zijn oude (grotere) ren rat terug. Deze is van Karlie Wonderland, veelal bij jullie bekend. Ik merk dat hij deze heerlijk vind want hij rent meteen een stuk harder.
Milan heeft zojuist zijn oude (grotere) ren rat terug. Deze is van Karlie Wonderland, veelal bij jullie bekend. Ik merk dat hij deze heerlijk vind want hij rent meteen een stuk harder.
Ik moet zeggen, het hok lijkt erg klein op de foto.
Maar in het echt valt het reuze mee, ik vind het ook echt een aanwinst voor in het huis.
omdat het er mooi, en modern uitziet, geen tralies enz.
Leuke kooi, ben benieuwd naar de evt uitbreidingen.
Maar in het echt valt het reuze mee, ik vind het ook echt een aanwinst voor in het huis.
omdat het er mooi, en modern uitziet, geen tralies enz.
Leuke kooi, ben benieuwd naar de evt uitbreidingen.
pip je bent een beetje gek, maar wel een schatje !
De maten die op dit forum worden aangehouden qua minimum maten zijn voor syren 60x40.icegirl schreef:De kooi voldoet aan de minimummaten van 60x30, hoe groter hoe beter natuurlijk, maar qua grondoppervlak is het een goede kooi. *Knip*
Ik ben dyslectisch.
Groetjes van Linde
Groetjes van Linde
Maar de kooi is niet 60cm lang, maar 69cm lang, dus dat compenseert dan weer.
groetjes Femke
Dance like nobody's watching; love like you've never been hurt. Sing like nobody's listening; live like it's heaven on earth.
Dance like nobody's watching; love like you've never been hurt. Sing like nobody's listening; live like it's heaven on earth.
- LadyGuardian
- Hamsters: -
- Leeftijd: 37
Ja, maar hij is 30 cm op zijn breedst, dus dat middenstuk waar de curves zitten, dies echt niet zo breed, dus dan is niet de hele kooi 30 cm breed.
Ik heb deze kooi ook in het echt aanschouwd, maar zo groot vond ik dat ding niet. Was er niet van onder de indruk iniedergeval.
Ik heb deze kooi ook in het echt aanschouwd, maar zo groot vond ik dat ding niet. Was er niet van onder de indruk iniedergeval.
Groetjes Sanne en een pootje van katzels Roderick en Sjakie.
~ In liefdevolle herinnering: Bounti, Amon & Winx en Joop ♡
~ In liefdevolle herinnering: Bounti, Amon & Winx en Joop ♡
- Samantha.
- Hamsters: 0
- Leeftijd: 33
Waar heb je deze kooi gekocht? en hoeveel kostte hij? 
People come and go but horses leave hoof prints on your heart.
In memorian: Bijoux † Jabari † AdeBayo † Djeger † Amaranthos † Vanity † Seraphim † konijn stamper † Aloysius †
In memorian: Bijoux † Jabari † AdeBayo † Djeger † Amaranthos † Vanity † Seraphim † konijn stamper † Aloysius †
Renate. schreef:Ik kan nou niet echt zeggen dat ik verschiet van een kooi van 60cm
- Ellleeen x
- Hamsters: Diesel, Luigi ♥
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Mooie & originele kooi
Ik vind 'm niet echt té klein, het is in ieder geval niet 1 van de grootste hamsters,
en als je je hamster genoeg in een ren eens laat rondlopen en klauteren, vormt het niet echt een probleem denk ik ..
Ik vind 'm niet echt té klein, het is in ieder geval niet 1 van de grootste hamsters,
en als je je hamster genoeg in een ren eens laat rondlopen en klauteren, vormt het niet echt een probleem denk ik ..
Slaapzacht Beau ♥
Slaapzacht lieve Navaro ♥
Slaapzacht lieve Navaro ♥
- Esméetje1993
- Leeftijd: 32
Leuke kooi zeg! Ik vind hem erg mooi. Hij voldoet met 69 bij 30 gewoon prima aan de minimummaten en met uitbreiding wordt het dus nog groter, dus wat is het probleem?
You can play for sunny weather, but that won't stop the rain.
Rust zacht Pandaatje
Rust zacht Pandaatje