Hamster meenemen in auto

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: Sylvia.

Debjuhh
Hamsters: Hammie
Leeftijd: 34
Contacteer:

Re: Hamster meenemen in auto

Bericht door Debjuhh »

Van het weekend mag hj weer mee, in een totaal andere kooi. Ik laat hem een week van te voren af en toe erin wennen en dat ging super goed. Deze kooi kent hij totaal niet. Maar hij sliep rustig verder. Ook zet ik hem 1 dag van te voren al in die kooi, met alle eten etc zodat hij mooi zijn nestje kan bouwen. Ik leg dan al een doek over zijn kooi de hele avond en dan kunnen we morgen zo met hem vertrekken. Hij is echt heeeel makkelijk als het om een andere kooi gaat of reizen :D

+/- 2000 - R.I.P Vlekje

Geboren in September 2010 - Pootje van Hammie <3
Hagelslag
Leeftijd: 30

Bericht door Hagelslag »

waarom doe je hem dan niet nu al er in dan ? ;p
Groetjes Iris en mijnkleinemeisjeGemma<3
Debjuhh
Hamsters: Hammie
Leeftijd: 34
Contacteer:

Bericht door Debjuhh »

In zn vervoersbakje? Omdat ik het zielig vind. Dat ding is hartstikke klein & voor een weekendje kan hij dat wel overleven, maar ik merkte al dat 2 nachten lang genoeg is. Hij begint te krijsen, tralieknagen, graven uit verveling. Daarom doe ik hem 1 dag voor vertrek erin om zn nestje te laten bouwen en als we thuis komen doe ik meteen zijn nestje uit zn reiskooitje en in zijn flat zodat hij meteen terug kan in een vertrouwde omgeving.
+/- 2000 - R.I.P Vlekje

Geboren in September 2010 - Pootje van Hammie <3
Hagelslag
Leeftijd: 30

Bericht door Hagelslag »

oh haha, dat heb ik ergens overheen gelezen :bloos: ik dacht dat je nog een kooi had of zo,
ik weet niet, maar het is logisch dat je hem niet direct in een vervoersbakje doet ;p
Groetjes Iris en mijnkleinemeisjeGemma<3
Plaats reactie