Het weghalen van een nest

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
Nicole94
Hamsters: Jip
Leeftijd: 31

Het weghalen van een nest

Bericht door Nicole94 »

Jip hamstert, plast, poept en doet alles in zijn huisje, om er vervolgens nog eens lekker in te slapen.. Bij mijn rus haalde ik eens in de zoveel tijd zijn plashoek weg (keuteltjes lagen overal) maar ik vind het zo sneu voor Jip om heel zijn nest weg te halen.. En dan zou je zeggen, dan doe je dat toch niet? Maar het stinkt ontzettend als ik bij die kooi ben.

Wat vinden jullie, eens in de anderhalve week dat nest weghalen, of is dat zielig?

Groetjes Nicole, pootje van Peanut en een pootje van Panda en Jip op de regenboogbrug!
Nieske
Moderator
Leeftijd: 40
Contacteer:

Re: Het weghalen van een nest

Bericht door Nieske »

ik haal om de halveklap Ieniemienie's nestje overhoop, die is echt een ontzettende nestplasser. Het is volgens mij echt vreselijk ongezond als ze in hun eigen uitwerpselen liggen, dus ik haal het maar gewoon weg. Misschien zielig, maar minder zielig dan dat ze ziek worden ;)
groetjes van Nieske
Rust zacht Lady, Ieniemienie en Romanov & Raspoetin
*Annaa...
Leeftijd: 30

Bericht door *Annaa... »

Ik moet het ook af en toe doen bij Puck's nest want die maakt hele burgten! :shock:
En anders kan ze ook niet meer in haar radje rennen. Maar ik zie het ook positief want dan doet ze tenminste iets ''gezonds'' in plaats van tralieknagen.
:¨·.·¨:
`·. Pucky
Samantha.
Hamsters: 0
Leeftijd: 33

Bericht door Samantha. »

Handig om gewoon het nest schoon te maken, en het is super ongezond want ze ruiken hun eigen urine.
Gelukkig heb ik schone hamsters.
People come and go but horses leave hoof prints on your heart.

In memorian: Bijoux † Jabari † AdeBayo † Djeger † Amaranthos † Vanity † Seraphim † konijn stamper † Aloysius †
Plaats reactie