Het gaat nou wel redelijk hard. Rhandolphje is bijna 25 maand en begint af te takelen. Hij loopt scheef met zijn hoofd, ik vermoed iets van een tumor of een oorontsteking want hij hoort niets meer, maar is gelukkig nog wel lekker stevig en actief. Hoewel hij niet meer in zijn wieltje loopt, te lastig met het koppie denk ik, maar lekker klimmen in de tralies doet hij nog wel. Zijn kooi is volledig beveiligd met hangmatten zodat hij niet verder dan pakweg 10 centimeter kan vallen. Vandaag was het zo mooi weer dat ik hem per hoge uitzondering even heb gewekt voor een fotoshoot.
Kijk nou.
Lief issie nog he.
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Schatje! Dat koppie herken ik van mijn oudje Snoop, Snoop heeft trouwens weer geleerd om in het rad te lopen Misschien leert jouw oudje ook een manier te vinden?
Groetjes van Astrid
† Pluis, Nona, Demi, Sam, Sunnie, HenQ, Max, Sandy, Lisha, Winnie, Tahra, Witje, Bram, Snoopy, Rick †
Thanks everybody, hoop ook dat hij nog een poosje meegaat en niet gaat bewijken aan de warmte ofzo..
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..