.
Ben benieuwd wat jullie visie is over de definitie van het dragen van kleuren/genen of het zijn van een kleur.
Uiteraard zal ik later ook mijn mening hierover geven
Moderator: Sylvia.
Dat ben ik niet met je eens. Je laat hierbij namelijk de kleuren waarvan slechts één recessief gen van gedragen wordt (en dus niet toont) erbuiten.Sleepy Hollow schreef:Een hamster is een kleur en draagt de genen bij zich die voor deze kleur zorgen.
Dit is wat ik heb gezegd in dat topic. Waarop wordt geantwoord dat het niet gedragen kan worden maar dat ze het is. Dus waar gaat het over? Ik heb volgens mij precies zo gezegd zoals het hoort. Ik weet dondersgoed dat je in de fokkerswereld alleen aangeeft dat de ressesieve genen worden gedragen wanneer iemand daar om vraagt. Maar in dit geval gaat het letterlijk om een gen en dan nog letterlijker heb je genen of draag je deze (in je tasje of hoe je het ook wil zien)Sleepy Hollow schreef:Alleen maar dames inderdaad.
De kleur van moeder waren we al overuit. Die draagt Sg, dus zou ze Dingy Black dienen te zijn. Haar gen-code: aa Pp Sg_
Gruffalo is heeft het umbrous duidelijk op zich wanneer hij geel umbrous witband is. Niets mislukt aan hoor
is fout in de genetica terminologie.Die draagt Sg,
Nou chantal, ben ik weer niet met je eens. En ik zal ongetwijfeld een dwarspisser zijnHaags Hopje schreef:uhm alex, het feit dat je zegt dat ze dinky black IS, is niet het foute.
het feit dat je zegt:is fout in de genetica terminologie.Die draagt Sg,