moderators

Voor vragen, tips of klachten over dit forum.

Moderator: Sylvia.

tasschaa
Hamsters: Beau
Leeftijd: 34

Re: moderators

Bericht door tasschaa »

het ligt er ook maar net aan hoe je het leest ... zie maar aan mailtjes e.d. die kunnen soms ook bot overkomen terwijl dat helemaal niet de intentie is van de schrijver ...
voor zover ik het ervaar zijn de "modjes" hier streng doch rechtvaardig :P en iedereen hier wil toch ten eerste het beste voor zijn/haar hamster

just be you, life`s to short to be somebody else

rust zacht Bubbles PeppersSammie
linde29
Hamsters: 0

Bericht door linde29 »

Als je je gewoon netjes aan de regels houd, hoef je je helemaal geen zorgen te maken over boze modjes ;)
Ik ben dyslectisch.
Groetjes van Linde
Dag lieve Willy, Otto, Josje, Guusje, Gompe, Quinn & Juultje
meow
Leeftijd: 35

Bericht door meow »

Ik sluit me aan bij Mila..
Hamsters~ Buddha, Aagje & Jina.Vogeltjes~Zaza, Pluk, Dash & Mini. Hondje~Mowgli. Reuzenslak~Gerrit. Konijntjes~Olaf , Kyra & Macy. Dikstaartgerbil~Squeak. Ratjes~Killian, Shenkie & Tofu.
http://www.facebook.com/pettingsopvangrotterdam
RoboHamu
Contacteer:

Bericht door RoboHamu »

I schreef:
Overigens, ik ben wel echt superblij met die 48-uurs hack. Want jemig, wat is het moeilijk om minstens twaalf keer op een dag mensen daarop aan te moeten spreken én vriendelijk te blijven :shock: Gelukkig konden we daar wel een soort van robot voor installeren :mrgreen:
: offtopic: me loooove de 48uurs hack en ik ben niet eens meer mod :P Met hoeveel mensen we niet ruzie hebben moeten maken voordat die hack er was :lol:
femke307
Leeftijd: 27

Bericht door femke307 »

ik vind dat een van de modenators hier, ik noem even geen namen erg veel kritiek op mij heeft, terwijl de andere dat niet hebben en gewoon aardig reageren. :D
Sanne

Bericht door Sanne »

En dat zou niet te maken kunnen hebben met het feit dat je ongeveer alle regels (en dat zijn er niet eens zoveel) negeert?
Serieus, van dit soort berichten gaan mijn nekharen overeind staan, als je een persoonlijk probleem met een modje hebt, stuur je toch een PM ofzo, in plaats van dit 'ik noem geen namen, maar iedereen weet over wie ik het heb' gedoe?
icegirl
Hamsters: Abigail, Toby, Peanut, Bami
Leeftijd: 36
Contacteer:

Bericht door icegirl »

Een reactie op internet is op zoveel verschillende manieren en tonen te interpreteren. 1 goedbedoelde zin van een moderator kan door de ene als doodnormaal en door de andere als bot aanzien worden, gewoon omdat veel nuances in de taal wegvallen bij geschreven taal, dus ook op het forum. ( ik weet het theorie :roll: :lol: ).
Dit is denk ik ook de reden waarom er smilies bestaan, om de interpretatie van het bericht te beperken en de bedoeling van de schrijver te verduidelijken.

Bijvoordeeld de zin `Hierover bestaan al 100 topics, dus deze kan op slot` kan op enorm veel verschillende manieren geinterpreteerd worden. Het gebruik van smilies maakt dit duidelijker:

- Hierover bestaan al 100 topics, dus deze kan op slot ;)
- Hierover bestaan al 100 topcis, dus deze kan op slot :-x

Sorry voor de enorm vervelende, theoretische uitleg :bloos: maar het leek me misschien wel handig om buiten het al dan niet bot zijn van de moderators (wat ik meestal best vind meevallen) om, eventjes de mankementen van de geschreven taal aan te duiden.

PS: voel me net zo`n saaie professor :lol:
Groetjes van Kim en de opvangertjes van [url=http://deknabbelaar.jimdo.com/]VZW De Knabbelaar[/url]
Clover
Hamsters: Hamsterloos
Leeftijd: 40

Bericht door Clover »

*De grote Kim heeft gesproken* _/-o_

Maar ben het helemaal eens, in een normaal face to face gesprek heb je onbewust veel aan lichaamshouding en gezichtsuitdrukking, dat mist hier... en daarom hebben we smiley's. Toch altijd wel duidelijker met smiley dan zonder.
Liefs Irene. Mama van Tessa en Esmée (2013). Baasje van poezebeesten Mies en Moortje en konijnevriendjes Hajo, Suus, Jelle en Indi
Lotjuh

Bericht door Lotjuh »

haha dat valt wel mee hoor die theorie... het kan erger ;)
Goed beschreven.
Mijn lieve russische hammie: Chula
HenrikelovesReuz
Hamsters: Reuz
Leeftijd: 28

Bericht door HenrikelovesReuz »

Ik vind eerlijk gezegd niet echt dat de moderators bot zijn of zo overkomen. Op internet komt het misschien wel anders over dan zij het bedoelen maar soms is het ook wel nodig om 'streng' op te treden ;)
Never Say Never..
merelpeach
Hamsters: 7 rusjes 1 syrtje
Leeftijd: 32

Bericht door merelpeach »

femke307 schreef:ik vind dat een van de modenators hier, ik noem even geen namen erg veel kritiek op mij heeft, terwijl de andere dat niet hebben en gewoon aardig reageren. :D
Dat heb ik ook. En ik zie ook dat die dat bij anderen ook wel eens doet.

Daarnaast vind ik dat ze een hoop goede dingen doen hoor. ;)
En natuurlijk verschillen de meningen ook heel erg. De een kan meer hebben dan de ander.
Ik voel me nogal snel aangevallen en dat weet ik gelukkig ook van mezelf.
Joehoeee! :mrgreen: :zwaai:

Liefs van Merel.
En ook van mijn hamsters Mali, Woesel, Newton, Arti, Lotus, Apple, Ilanka en Homme.
Rust zacht lieve Spot, Alexander, Peach en Mango.
femke307

Bericht door femke307 »

@ Sanne,

Jij weet er niets van, of ik wel of niet met de modjes PM! Dus wat je daar zegt vind ik nergens op slaan.
Het is ook niet bepaald aardig van je dat je zegt van, zou dat niet kunnen omdat je bijna alle regels negeert? :-|
Ik mag ook mijn mening zeggen. _/-o_
Karin.
Hamsters: 1 syr
Leeftijd: 40

Bericht door Karin. »

Ik vind dit topic zo ongelofelijk onrechtvaardig! De modjes steken er veel tijd in om het forum een beetje leesbaar te houden. Natuurlijk pakt de ene mod het anders op als de ander, maar uiteindelijk zal dit altijd tot hetzelfde resultaat leiden.

En dan zeggen dat de één aardiger doet als de ander, en daar geen naam bij willen noemen? Als je problemen met iemand hebt, kun je dat het beste gewoon per Pm bespreken, is ook eerlijker voor die ander. Natuurlijk heeft iedereen recht op een eigen mening, maar een beetje respect voor de medemens zou ik (en waarschijnlijk vele anderen met mij) op prijs stellen .PUNT.
Albert †, Bernhard † en Claus †, Dirk, Ed en Fred
Angelique0203
Hamsters: 2
Leeftijd: 34
Contacteer:

Bericht door Angelique0203 »

een hele dikke vette plus 1 voor Karin! Amen! _/-o_
Veel liefs van Angelique, Nala, Stitch en Angel

Bekijk mijn leuke website over beauty en meer:

http://www.beautyfizz.nl

Rust zacht lieve:

Nemo, Ysa, Dory en Yasmine
Sander.
Hamsters: Tom & Jerry

Bericht door Sander. »

Ik ben het helemaal eens met Laren _/-o_

-- 09 aug 2011 08:51 --

P.S. De topic starter is al sinds 20 juni niet meer online geweest. Het was denk ik ook gewoon een beginneling (is het ook want ze heeft maar 8 berichten geplaatst) die niet de regels gelezen en dan meteen weer alles overtreed.
Groetjes van Sander en een pootje van Tom & Jerry (campbelli's)

R.I.P. Speedy, Pluis & Hammie
Plaats reactie