Jaaa, sinds zondag woont dan eindelijk ook Papaver bij mij!

Geboren bij Roza, dochter van mijn Imre (en Roza's Abby), en prachtige zus van Valeriaan...

Toen Imre echt op zijn laatste pootjes begon te lopen, duidelijk was dat hij geen papa meer ging worden met Duimelijn, en deze dame, mijn favoriete dame uit het nestje, nog een huisje zocht, was de beslissing snel gemaakt, zij zou ook bij mij komen wonen! Zodat ik en een heerlijke zoon, en een prachtige dochter van mijn lieve Imre bij me zou hebben.
Het heeft even geduurd doordat ik nog niet echt in staat was even naar Eindhoven te gaan om haar te halen, en Roza ook ziek was geweest en dus ook niet deze kant op kon komen, maar zondag was Roza dan echt hier in de buurt, en had ze de kleine Papaver voor mij meegenomen! Of klein... Papaver was in de tijd dat ik haar niet gezien had een heerlijke flinke papaver geworden, niks meer klein! Roza waarschuwde me al dat ik verliefd zou worden, dat ze zo mooi was, en dat was absoluut waar, WAT een prachtige dame! Maar waar Roza me nog niet voor gewaarschuwd had, was dat ze behalve mooi ook nog zoooooo'n heerlijke knuffelbeer zou zijn!

Van vreemden schijnt ze het normaal niet zo te moeten hebben, maar ik geloof niet dat ze mij als een vreemde ziet... Gisteren verwachtte ik dat ze alles nog wel een beetje spannend zou vinden, na haar eerste nacht in de nieuwe kooi, nieuw huis, inclusief poezenbeest dus gekke geuren. Maar nee hoor, ik rommelde wat in de kooi, ze kwam heel vastberaden haar nest uit hobbelen, hup naar me toe, en ooooh wat een heerlijke knuffelbeel is die dame!

En wat een fotomodel, heerlijk! Waar Valeriaan het veel te druk had gisteravond, en alle kanten op hobbelde, ging mevrouwtje er rustig voor zitten, en showen hoe prachtig ze wel niet is. Dat koppie!
Roza, nogmaals echt geweldig bedankt voor deze heerlijke dame, ik ben nu al zwaar verliefd!!!!!!!!!!
En @ iedereen: geneg gekletst? Goed dan, hierbij stel ik jullie voor aan mijn heerlijke nieuwe dame, dochter van Im, zus van Valeriaan: Rosa Aurata's Papaver!

Mmmm, een lekker hapje?

Daar gaan we eens lekker bij liggen om dat op ons gemak op te peuzelen!

Heerlijk koppie!

Hier zie je dat ze toch ook nog een beetje een uk is, al is ze al zo'n mooie grote stevige dame geworden!

Verbaasd kijken kan ze ook heel goed!

You kan kiss my furry little....

Jaja, een eigenwijze dame is ze ook nog steeds!

Hanging out

Beautyqueen

Huh, wat zei je?
Is ze niet geweldig!?

Ben echt zo blij met deze dame!
En natuurlijk ook nog steeds met haar prachtige broer Valeriaan!

Die ook enorm gegroeid is in de laatste weken, een nog mooiere kop heeft gekregen, en nu bezig is met een nieuwe vachtgroeispurt. Ook van hem dus maar even wat foto's, al was hij er eigenlijk te druk voor, dus deze foto's doen hem niet zo goed recht als die van Papaver haar recht doen. Alsnog, zie hier mijn heerlijke ventje...!

We beginnen natuurlijk met een lekker hapje
Zei je iets?

Hangplek

Pwetty boy!

Ook hij kan heel lief verbaasd kijken

Ahw...
Zooo, dat was het weer voor vandaag! Heerlijk stel toch?