Mijn hamster was voor anderhalve week terug verkouden, ik heb haar toen in een andere kamer gezet zodat ze de andere 3 niet kon aansteken. Ik heb haar toen extra veel nestmatriaal gegeven, en gezorgt dat de kamer waar ze instond de hele dag door op een aangename tempratuur zou blijven. Ze at wat minder maar deed nog wel wat ze normaal ook altijd deed. Toen het beter leek te gaan, viel mij op de ze haar zonnebloempittjes die ze normaal ergg lekker vind, liet liggen, en van de brinta ( om aan te sterken ) niet had gegeten. Die dag heb ik haar in de gaten gehouden om te kijken of ze nog eet en drinkt. Maar sinds 2 dagen gaat het alleen maar slechter en sinds gister avond heeft ze niet meer gegeten en gedronken, en loopt ook niet meer naar haar plasplekje. Ik heb haar overigens wel proberen te voeren met brinta, en olvarit 4+ en geprobeerd haar water te geven, maar dat wilt ze niet. En toen ik haar deze avond probeerde te voeren zag ik dat haar 2 boventandjes ineens verdwenen zijn. ( Ze zaten er gisteravond nog wel in!! ) Ik heb ook geen idee waar ze zijn gebleven?..
Verder wast ze zichzelf ook niet meer, waardoor ze een beetje gaat ''ruiken'' en slaapt ze de hele dag op de zelfde plek, als ik haar uit de kooi haal en ik zet haar terug blijft ze op die plek zitten/liggen. Ze is ook erg vermagerd, en ik voel me zo schuldig dat ik niks voor het beestje kan doen, ik probeer van alles, haar te voeren en water te geven, maar ze wilt het niet. En wat ik haar voer is allemaal vloeibaar. Het eenigste wat ik nu nog doe is haar warm houden op een kruik met een ''dekentje'' erover. Dat arme beestje, ik vind het zo zielig haar zo te zien.

is dit het einde van mijn kleine meisje?

Ik voel me erg schuldig, is het nu mijn fout dat ze het misschien niet zou halen? Of is ze een zwakkere hamster die niet tegen een verkoudheid kon?
Het is trouwens een Syr, en ze is 1 jaar en 4 maanden.
Bedankt voor de reactie's
MissD