Het eerste lijkt me inderdaad een gerstekorrel. Daar kan je weinig aan doen. Het kan wegtrekken, maar soms blijft het. Als je hamster er last van heeft moet je er even mee naar de da, anders kan het geen kwaad.
Het volgende is de geurklier van je hamster. Bij oudere mannetjes gaat die er zo uitzien. Ook niets om je zorgen over te maken dus
Groetjes van Mona, en van syrtje Cardan en rusje Amberle♥
je kan ze inderdaad bij een dierenarts laten knippen, of mischien is er iemand op het forum die bij je in de buurt woont en het kan doen. daarnaast is het echt wel belangrijk dat ze gewoon niet nog langer worden, anders kunnen zn voetjes gaan vergroeien als ik het goed heb.
Als het zo erg is ga ik maar eens een poging doen denk dat ik het zelf beter kan dan de DA maar dan wel morgen of overmorgen want zit met een hersenschudding waarschijnlijk
je moet wel uitkijken met knippen, vandaar dat de meeste een dierenarts of iemand aanraden die het al vaker hebben gedaan. er zit namelijk leven in de teentjes van je hamster, het roze gedeelte van de teentjes. hier kan je al gauw gemakkelijk in knippen. vaak wordt het ook met een speciaal schaartje gedaan dus niet met de huis-tuin-keukenschaar of met een nagelknippertje ofzo. en bij de DA is het ook niet duur om te laten doen, en weet je zeker dat het goed gedaan word ( mits de dierenarts hier ervaring in heeft )