hallo!
mijn hamster is super lief en leuk, alleeen zijn hok moet opgevrolijkt worden vindt ik: ik heb ferplast geel, klein,46 x 29 x 22 cm. er staat een houten huisje in met een klein bovenhokje erop , een loopwiel, en een hooinestje. er moet een goedkoope oplossing zijn:)! alvast bedankt,
En wat voor hamster. Want de kooi is voor dwerg te klein, en al helemaal voor een Syr (:
Voor de rest kan je hangmatjes ophangen, toiletrollen erin doen, eierdozen.
Ik zou inderdaad eerst een grotere kooi aanschaffen, deze kooi is veelte klein voor een dwerghamster. Op marktplaats kan je goedkope kooien vinden met vaak ook wat leuke spulletjes erbij. Let er wel op dat de kooi groter dan 50 x 30 cm is, dat is minimale maat voor een dwerghamster.
Nee helaas niet, 1 van de kooien moet echt 50 x 30 zijn. Ook voor een roborovski dwerghamster. Ik zou dus echt aanraden om een andere kooi te halen,je kunt ook denken aan een omgebouwde curverbox. Dat is over het algemeen niet zo duur en bij de ikea/blokker/xenos kan je lekker ruime krijgen. http://forum.dehamster.nl/viewtopic.php ... lit=curver
Hoe wil je het dan gaan ombouwen? Want je moet 50x30 minimaal als hamsterkooi voor een dwerghamster, en dan telt alleen de bodem mee, dus maakt het niet uit of je de hoogte in gaat.
ik wou namelijk een foto maken en toen schoof de lens van mijn camera alleen nog mar in en uit en gaf zwart beeld. ik kan wel even op internet zoeken hoe ong.