Wat vinden jullie de fijnste bodembedekking?
Moderator: Sylvia.
Re: Wat vinden jullie de fijnste bodembedekking?
Ik heb een mengsel van cotton comfort en zaagsel.
Als je naast je schoenen loopt, krijg je vieze sokken.
Ik gebruik nu al een paar jaar Rapsodie koolzaadstro voor de ratten, het konijn en sinds kort dus ook voor de hamster. Het absorbeerd prima, stoft wel wat als je het in de kooi doet, maar dat doet bijna elke bodembedekker. Daarvoor hebben ze weer de plantenspuit uitgevonden om het opdwarrelende stof weer neer te slaan. 
Groetjes Anita
Hond: Max
Katten: Gizmo, Nikki
Rat: Toby
Hond: Max
Katten: Gizmo, Nikki
Rat: Toby
Cotton Comfort
-
Dragon.
- Hamsters: 9.
- Leeftijd: 37
- Contacteer:
Russelbedding. 
De Hamsters. ♥ De Dikstaart Gerbils. ♥ De katten. ♥
Ik mis jullie,Floor,Cooper,Liljana,Sky. †
Ik mis jullie,Floor,Cooper,Liljana,Sky. †
- hamsterknagertje
- Leeftijd: 29
Ik heb nu een keertje care fresh gekocht, en ik moet zeggen dat het ontzettend fijn spul is! Je betaalt er misschien iets meer voor dan bijvoorbeeld zaagsel, maar het is helemaal stofvrij, absorbeert veel vocht en is lekker zacht.
Groetjes van Silke
- Kiwi fr
- Hamsters: 8 dwerg hamsters
Ik vele verschilende merken zaagsel gekocht.
Somige merken zijn veel te grof geschaafd, ook al stond er tekening van hamster op.
Vitafkraft comfort natuur vind ik wel ok.
Linkse kant hennepvezel en rechtse kant houtzaagsel in geval ze hun van boven laten vallen.
Somige merken zijn veel te grof geschaafd, ook al stond er tekening van hamster op.
Vitafkraft comfort natuur vind ik wel ok.
Linkse kant hennepvezel en rechtse kant houtzaagsel in geval ze hun van boven laten vallen.
Tinny, Snowy, Billy, Blinny ,Blossom Immy ,Tweeky ,Mini-Be
Mijn site over mijn hamsters;http://hamster-land-kiwi.jimdo.com/
Mijn site over mijn hamsters;http://hamster-land-kiwi.jimdo.com/
- hamsterknagertje
- Leeftijd: 29
Ik ga nu overstappen op ecobed, dat is ook fijn spul zeg!Helemaal stofvrij, ook bij het verschonen.
Je kan een baal bestellen van 20 kilo, dat is een pak van 60x50x30.
Bij caspers dierenspeciaalzaak nu zonder verzendkosten!
Je kan een baal bestellen van 20 kilo, dat is een pak van 60x50x30.
Bij caspers dierenspeciaalzaak nu zonder verzendkosten!
Groetjes van Silke
corbo.
pip je bent een beetje gek, maar wel een schatje !
Roze en witte carefresh besteld! Heb het hopelijk vandaag binnen!
En dan russel ga ik mengen met minihemp..
En dan komt op elke verdieping wat anders, natuurlijk, roze en wit
Voor wie het wil weten..
Dobey, de webshop, heeft dus gekleurde carefresh.. Roze, blauw, wit en confetti(gemengde pastel kleurtjes). 10 liter voor ongeveer 6euro, 5euro verzendkosten en ophalen in een Dobey winkel gratis.. Of ze het ook in de Dobey winkels verkopen zal per vestiging verschillen denk ik.
-- 08 jun 2011 13:21 --
En bestelling is binnen!
De roze kleur is niet zo fel als op het plaatje hoor, is echt babyroze.. Vind ik alleen maar super!
Alleen één probleempje.. Had russel besteld maar iets anders gekregen..
Het heet "Natural Supasoft bedding" For all small animals staat er op..
Kent iemand dit? Kan met de zoekfunctie niets vinden.. En weet iemand of dit dan ook hetzelfde is als russel? Het is wel van hetzelfde merk.
Pak is niet doorzichtig dus kan de inhoud niet zien, maar lijkt hetzelfde spul..
Er staat op het pak: "is gemaakt van de beste kwaliteit gerstestro, fijn gesneden voor extra zachtheid en comfort." En dan dat het stofvrij is blabla.
Wil iemand misschien zo lief zijn om te kijken of deze beschrijving ook op de russel bedding staat? Want dan zal het wel goed zijn.
Weet niet of het een foutje van de winkel is, misschien vinden hun dit exact hetzelfde.. Als dat zo is ga ik ook geen moeite doen om het aan hun te vragen
-- 08 jun 2011 13:48 --
Even googlen kan ook geen kwaad
Wat ik ervan begrijp is dit gewoon russel bedding maar met een nieuwe naam en verpakking.. Zal wel goed zijn dan!
Misschien handig om te weten voor de mensen die dit nog niet wisten
En dan russel ga ik mengen met minihemp..
En dan komt op elke verdieping wat anders, natuurlijk, roze en wit
Voor wie het wil weten..
Dobey, de webshop, heeft dus gekleurde carefresh.. Roze, blauw, wit en confetti(gemengde pastel kleurtjes). 10 liter voor ongeveer 6euro, 5euro verzendkosten en ophalen in een Dobey winkel gratis.. Of ze het ook in de Dobey winkels verkopen zal per vestiging verschillen denk ik.
-- 08 jun 2011 13:21 --
En bestelling is binnen!
De roze kleur is niet zo fel als op het plaatje hoor, is echt babyroze.. Vind ik alleen maar super!
Alleen één probleempje.. Had russel besteld maar iets anders gekregen..
Het heet "Natural Supasoft bedding" For all small animals staat er op..
Kent iemand dit? Kan met de zoekfunctie niets vinden.. En weet iemand of dit dan ook hetzelfde is als russel? Het is wel van hetzelfde merk.
Pak is niet doorzichtig dus kan de inhoud niet zien, maar lijkt hetzelfde spul..
Er staat op het pak: "is gemaakt van de beste kwaliteit gerstestro, fijn gesneden voor extra zachtheid en comfort." En dan dat het stofvrij is blabla.
Wil iemand misschien zo lief zijn om te kijken of deze beschrijving ook op de russel bedding staat? Want dan zal het wel goed zijn.
Weet niet of het een foutje van de winkel is, misschien vinden hun dit exact hetzelfde.. Als dat zo is ga ik ook geen moeite doen om het aan hun te vragen
-- 08 jun 2011 13:48 --
Even googlen kan ook geen kwaad
Wat ik ervan begrijp is dit gewoon russel bedding maar met een nieuwe naam en verpakking.. Zal wel goed zijn dan!
Misschien handig om te weten voor de mensen die dit nog niet wisten
Ik zit er aan te denken om op aubiose over te gaan, nu ik jullie ervaringen allemaal lees.
Maar eerst een paar vraagjes;
Zit dat (zoals hout snippers oa) heel erg samen geperst? En hoelang doen jullie met een pak (bijv. 30 of 150 liter) en met hoeveel hamsters?
Maar eerst een paar vraagjes;
Zit dat (zoals hout snippers oa) heel erg samen geperst? En hoelang doen jullie met een pak (bijv. 30 of 150 liter) en met hoeveel hamsters?
Zaagsel vind ik wel goed 
- pipdehamster.
- Hamsters: pip.
- Leeftijd: 26
ik gebruik zaagsel met citroen geurtje gaat het minder snel stinken, maar citroen geur werkt net al parfum.
kusjes van floor, en een hamsterpoot.
-
kimberley1998
- Hamsters: 3 nezen 2 robs 2 syren 1 rusje
- Leeftijd: 27
ik heb ook zaagsel en 7 hamsters, heb een groot pak Plopsan zaagsel, helaas weet ik niet hoeveel er in zit. Ik doe er heel erg lang mee, zeker een paar maanden 
He Kimberley die plopsan heb ik ook. Op het pak staat een aantal liters. 10 liter is een emmer vol dus ik heb een zak van 63 liter dus ruim 6 emmers. Er zijn ook pakken van 40 liter. Dus dan weet je een beetje hoeveel je hebt. Gr.kimberley1998 schreef:ik heb ook zaagsel en 7 hamsters, heb een groot pak Plopsan zaagsel, helaas weet ik niet hoeveel er in zit. Ik doe er heel erg lang mee, zeker een paar maanden
-
I
- Moderator
- Hamsters: Yoshi, Polly en Sonic
- Leeftijd: 43
Dit topic is al bijna een jaar oud, het is niet de bedoeling om zulke oude topics nog onmhoog te schoppen. Hier doe ik dus een slotje op.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered