[RUS] Direction's A-nest: Jazz x Jaime - Foto's pagina 3!
Moderator: Sylvia.
Re: [RUS] Direction's A-nest: Jazz x Jaime - Foto's pagina 2
Errug schattige ukjes! Vind vooral de eerste wildkleur-merle echt een poepie. 
Liefs Sannah
&
♥ katten Jip&Janneke en paardje Kamillo
Rust zacht m'n kleine lieve Sokje♥
&
♥ katten Jip&Janneke en paardje Kamillo
Rust zacht m'n kleine lieve Sokje♥
- ~M'Zorro
- Leeftijd: 29
Met de kleuren kan ik je niet helpen, maar ik weet wel dat het donkerste wildkleur-merle pupje enoorrm schattig is! Verder zijn ze allemaal natuurlijk erg lief!
Professionel & betaalbare fotoshoot van uw geliefde viervoeter boekt u bij Marieke Haver Fotografie.
Bezoek de Facebookpagina of de Website voor meer informatie.
Bezoek de Facebookpagina of de Website voor meer informatie.
- zotteke
- Hamsters: 5 syren, 14 russen, 9 gerbils
- Leeftijd: 34
- Contacteer:
@Lisa; Jaime (Jason) komt van Igor x Disney, wiens achtergrond je heel bekend is natuurlijk
.
Jazz' (Jessica) achtergrond is Art x Tracy van hamstery Lizzy (beidne ouders zijn ook door Lizzy gefokt). Op de stamboom staat zwartdragend, maar het valt me nu pas op dat Art wildkleur is en Tracy blauwwildkleur. Het zwart dragen is dus niet helemaal zeker. Jazz is dus A(a)DdPp. De pink eye recessief was dus niet zeker, maar naar het nageslacht kijkende inmiddels wel.
Ik heb even hun originele namen erbij gezet aangezien dat misschien wat duidelijker was voor je
.
Verder had ik geen berichtje gehad en is het dan lang wachten op een antwoord
. Inmiddels heb je er twee
! Ben heel benieuwd hoe ze het nu doen en vooral hoe zwaar alle ukjes zijn.
Jazz' (Jessica) achtergrond is Art x Tracy van hamstery Lizzy (beidne ouders zijn ook door Lizzy gefokt). Op de stamboom staat zwartdragend, maar het valt me nu pas op dat Art wildkleur is en Tracy blauwwildkleur. Het zwart dragen is dus niet helemaal zeker. Jazz is dus A(a)DdPp. De pink eye recessief was dus niet zeker, maar naar het nageslacht kijkende inmiddels wel.
Ik heb even hun originele namen erbij gezet aangezien dat misschien wat duidelijker was voor je
Verder had ik geen berichtje gehad en is het dan lang wachten op een antwoord
Mijn syr hamstery: http://www.hamsterysilkysoftsatins.jouwweb.nl
Mijn rus hamstery: http://www.hamsterytinycompanions.jouwweb.nl
Mijn Gerbilfokkerij: http://www.gerbilfokkerijspecialspots.jouwweb.nl
Mijn forum: http://www.gerbil.forum2go.nl
Mijn rus hamstery: http://www.hamsterytinycompanions.jouwweb.nl
Mijn Gerbilfokkerij: http://www.gerbilfokkerijspecialspots.jouwweb.nl
Mijn forum: http://www.gerbil.forum2go.nl
-
YamaSaki
- Hamsters: Nero,Mia&Beertje
- Leeftijd: 35
- Contacteer:
Ze zijn zeker erg aandoenlijk!
R.I.P. Snowy 26-8-2010/12-10-2011
R.I.P. Mr.Aki 10-4-2008/29-12-2011
R.I.P. Spikey 26-8-2010/21-7-2012
R.I.P. Ciela 7-3-2012/3/8/2012
R.I.P. Mr.Aki 10-4-2008/29-12-2011
R.I.P. Spikey 26-8-2010/21-7-2012
R.I.P. Ciela 7-3-2012/3/8/2012
- lisa-th
- Leeftijd: 33
- Contacteer:
klopt, daarom kon ik ook informatie over hem geven hezotteke schreef:@Lisa; Jaime (Jason) komt van Igor x Disney, wiens achtergrond je heel bekend is natuurlijk.
Ik heb zelf een zusje van Jazz in huis, haar stamboom heb ik dus ook. Ik wist helemaal niet dat Jazz uit Art en Tracy komt.
Hamstery Pretty Fay
- xJoanne
- Hamsters: 1
- Leeftijd: 24
Bedankt, ze zijn zeker weten heel schattig!
Volgende week mogen ze alweer verhuizen, het gaat best hard eigenlijk! Ik heb echt super veel genoten van de ukjes, ik heb wel gezien dat Jazz er redelijk slecht uit ziet sinds ze het nestje heeft. Dus ik wacht even af hoe het allemaal verder met haar gaat, dus voorlopig neem ik nog niet een ander nestje me haar. Tenzij ze weer helemaal opleeft en alles weer goed met haar gaat.
Maar de ukjes doen het ook heel goed, ze zijn sinds woensdag weg bij hun moeder en ze zijn al erg zelfstandig. Het is echt super leuk om te zien hoe ze in échte hamsters veranderen, eerst een klein hulpeloos garnaaltje en binnen 3 weken zijn ze al helemaal zelfstandig.
Ik ga proberen een nieuwe weegschaal te regelen, zodat ik alvast kan zien hoe zwaar ze zijn. Ik ga denk ik ook alvast mijn site neerzetten in mijn onderschrift, zodat de mensen die een hamster willen reserveren weten wat ze moeten doen.
Volgende week mogen ze alweer verhuizen, het gaat best hard eigenlijk! Ik heb echt super veel genoten van de ukjes, ik heb wel gezien dat Jazz er redelijk slecht uit ziet sinds ze het nestje heeft. Dus ik wacht even af hoe het allemaal verder met haar gaat, dus voorlopig neem ik nog niet een ander nestje me haar. Tenzij ze weer helemaal opleeft en alles weer goed met haar gaat.
Maar de ukjes doen het ook heel goed, ze zijn sinds woensdag weg bij hun moeder en ze zijn al erg zelfstandig. Het is echt super leuk om te zien hoe ze in échte hamsters veranderen, eerst een klein hulpeloos garnaaltje en binnen 3 weken zijn ze al helemaal zelfstandig.
Ik ga proberen een nieuwe weegschaal te regelen, zodat ik alvast kan zien hoe zwaar ze zijn. Ik ga denk ik ook alvast mijn site neerzetten in mijn onderschrift, zodat de mensen die een hamster willen reserveren weten wat ze moeten doen.
Liefs Joanne
&
♡ Caylen
&
♡ Caylen
- xJoanne
Kleine update!
3 Weken, 2 dagen.
Ik heb mijn eigen reservering eraf gehaald, niet omdat ik het ukje niet wou maar omdat ik goed heb nagedacht over hoe ik alles wil gaan doen nu. Ik heb besloten héél weinig te fokken, hooguit 1 nestje per jaar misschien. Misschien was dit wel het enige nestje, niet omdat ik het moeilijk vond in deze tijd (ik vond het juist heel leuk) maar om de hamsters zelf. Mijn broer gaat het niet volhouden om de hamster 2 jaar te verzorgen, hij gaat haar waarschijnlijk na 3 maanden niet meer verzorgen. Dus heb ik besloten de hamster wel aan hem te geven, maar op het moment dat hij haar weer vergeet neem ik haar meteen over. (Verder ga ik haar zelf eten geven en verschonen) Hij is wel 17 jaar, maar hij is vaak buiten en zo'n kleine hamster word echt vergeten door hem. Dus bij voorzorg heb ik dat gedaan. Ik hoop dus dat ik voor het kleintje die ik zou houden een mooi huisje kan vinden!
Alles gaat trouwens verder heel goed met ze! Ik ga morgen de laatste fotoshoot houden, en vrijdag gaat de eerste hamster al weg. (Ze zijn nog niet 5 weken, dat weet ik) Maar het meisje woont bijna naast mij, en aangezien ze maandag hem niet op kan halen word het vrijdag. Dus ik ben benieuwd hoe dat word! Vandaag heb ik ook het meisje van de ventjes gescheiden, dus die heeft nu lekker het rijk voor haar alleen.
Maar er zijn nu dus nog 4 ventjes vrij:
-2x Wildkleur merle
-2x Blue fawn merle
Als iemand graag een kleintje zou willen, kan die gene mij een PB sturen.
3 Weken, 2 dagen.
Ik heb mijn eigen reservering eraf gehaald, niet omdat ik het ukje niet wou maar omdat ik goed heb nagedacht over hoe ik alles wil gaan doen nu. Ik heb besloten héél weinig te fokken, hooguit 1 nestje per jaar misschien. Misschien was dit wel het enige nestje, niet omdat ik het moeilijk vond in deze tijd (ik vond het juist heel leuk) maar om de hamsters zelf. Mijn broer gaat het niet volhouden om de hamster 2 jaar te verzorgen, hij gaat haar waarschijnlijk na 3 maanden niet meer verzorgen. Dus heb ik besloten de hamster wel aan hem te geven, maar op het moment dat hij haar weer vergeet neem ik haar meteen over. (Verder ga ik haar zelf eten geven en verschonen) Hij is wel 17 jaar, maar hij is vaak buiten en zo'n kleine hamster word echt vergeten door hem. Dus bij voorzorg heb ik dat gedaan. Ik hoop dus dat ik voor het kleintje die ik zou houden een mooi huisje kan vinden!
Alles gaat trouwens verder heel goed met ze! Ik ga morgen de laatste fotoshoot houden, en vrijdag gaat de eerste hamster al weg. (Ze zijn nog niet 5 weken, dat weet ik) Maar het meisje woont bijna naast mij, en aangezien ze maandag hem niet op kan halen word het vrijdag. Dus ik ben benieuwd hoe dat word! Vandaag heb ik ook het meisje van de ventjes gescheiden, dus die heeft nu lekker het rijk voor haar alleen.
Maar er zijn nu dus nog 4 ventjes vrij:
-2x Wildkleur merle
-2x Blue fawn merle
Als iemand graag een kleintje zou willen, kan die gene mij een PB sturen.
Liefs Joanne
&
♡ Caylen
&
♡ Caylen
- DaniRi95
- Hamsters: Tobin
- Leeftijd: 30
Ik vind het eerste blue fawn merle mannetje echt geweldig!
Zo jammer dat ik niet nog een tweede hamstertje mag...
Zo jammer dat ik niet nog een tweede hamstertje mag...
Liefs, Daniëlle en rusje Tobin
Rust zacht Casper, Apollo en Nero ♥
Rust zacht Casper, Apollo en Nero ♥
- xJoanne
Nieuwe foto's van de ukken!
Gister is de eerste uk verhuist, en maandag de volgende. Alles gaat verder geweldig met ze! Ze zijn lekker aan het stoeien en heel erg druk, ja..Ze zijn gewoon helemaal uk
4 Weken, 5 dagen

Wildkleur merle ventje 1 VERHUISD

Blue fawn merle ventje 1 VERHUISD

Wildkleur merle ventje 2 VRIJ

Blue fawn merle ventje 2 VRIJ

Blauwwildkleur merle dame VRIJ

Wildkleur ventje VERHUISD Ayko, woont bij Iris (buurmeisje)
Gister is de eerste uk verhuist, en maandag de volgende. Alles gaat verder geweldig met ze! Ze zijn lekker aan het stoeien en heel erg druk, ja..Ze zijn gewoon helemaal uk
4 Weken, 5 dagen

Wildkleur merle ventje 1 VERHUISD

Blue fawn merle ventje 1 VERHUISD

Wildkleur merle ventje 2 VRIJ

Blue fawn merle ventje 2 VRIJ

Blauwwildkleur merle dame VRIJ

Wildkleur ventje VERHUISD Ayko, woont bij Iris (buurmeisje)
Laatst gewijzigd door xJoanne op 04 jul 2012, 13:34, 4 keer totaal gewijzigd.
Liefs Joanne
&
♡ Caylen
&
♡ Caylen
- LadyBee
- Hamsters: genoeg..
- Leeftijd: 36
Re: [RUS] Direction's A-nest: Jazz x Jaime - Foto's pagina 3
toch blijf ik me afvragen of ze wel echt blue fawn zijn en niet toch misschien geel-wildkleur
ze zijn wel leuk hoor

ze zijn wel leuk hoor
Groetjes van Marielle en de hammies
http://hamsterytheloveboat.joswouters.nl
http://hamsterytheloveboat.joswouters.nl
-
.:Frances:.
- Hamsters: George en Jefferson
- Leeftijd: 28
Ik vind de blue fawn/geel wildkleur merle echt heel poepig!! Maar ze zijn natuurlijk allemaal leuk 
Groetjes Frances
Bellies George Washington en Thomas Jefferson
Ratjes Bruce en Chuck
Kat Lotje
En egeltje Cactus
Bellies George Washington en Thomas Jefferson
Ratjes Bruce en Chuck
Kat Lotje
En egeltje Cactus
-
paardje21991
- Hamsters: Beer
- Leeftijd: 27
wauw, ik heb wel respect voor je. Je bent 11 en begint al aan een nestje. En al die info die je weet, super hoor. Ik durf het nog niet aan om een nestje te beginnen hihi.
Ze zijn trouwens echt leuk hoor!
Ze zijn trouwens echt leuk hoor!
- xJoanne
Een lange tijd geen update, dus dan maar nu!
Inmiddels zijn er al 3 ukjes verhuisd, dus nog 3 over.
Ayko woont bij Iris (Buurmeisje)
Nog geen naam (Blue fawn merle 1) woont bij Suzanne (Caylia)
Nog geen naam (Wildkleur merle 1) woont bij mijn broer Joey
De ukken staan ook bij V&A!
Inmiddels zijn er al 3 ukjes verhuisd, dus nog 3 over.
Ayko woont bij Iris (Buurmeisje)
Nog geen naam (Blue fawn merle 1) woont bij Suzanne (Caylia)
Nog geen naam (Wildkleur merle 1) woont bij mijn broer Joey
De ukken staan ook bij V&A!
Liefs Joanne
&
♡ Caylen
&
♡ Caylen