maargoed, ik raakte aan de praat met de dierenwinkelverkoopster, en ze weet dat ik veel hamstertjes heb, aangezien ik er bijna elke week te vinden ben, haha
dus ze vroeg of ik ze aan de hamstertjes ging geven. ik vertelde dat het de eerste keer zou zijn dat ik ze levend zou voeren ipv gedroogd. toen vertelde ze me, dat ik dan wel even de hoofdjes eraf moest halen. dat ze anders door de hamsterwangetjes heen zouden bijten, naar mijn idee eten ze het altijd gelijk op maargoed.
Dus na mijn verhaal dan de vraag doen jullie dit ook?
Toen ik dit hoorde schrok ik even want ik dacht ik pak gewoon een lepeltje om ze in de hammies bakjes te gooien want aanraken dat doe ik echt niet maargoed ik moest er toch aangeloven en met een schaar zat ik dan te kloten, gelukkig waren ze wel in een keer dood want ik vond het zo zielig. maar dit is dus een reden om de wormpjes niet meer levend te halen, omdat ik dit toch echt niet zo'n leuk klusje vind. en dan bestel ik de gedroogde liever. maar de levende zijn toch iets beter is mijn verteld.
Dus zou ik de rusjes ook gewoon levend de meelwormen kunnen geven? hoe doen jullie dit?