Foto van je Aquarium/Terrarium-Topic
Moderator: Sylvia.
- denise1997
- Hamsters: 2
- Leeftijd: 29
Re: Foto van je Aquarium/Terrarium-Topic
Thanks Hannah, gabber en sharonasiemons! 
♥ Groetjes van Denise, syrtje April en rusje Hazel ♥
Dit is het kleinste aquarium die ik heb, namelijk 60cm.. Beetje jammer vind ik maar dat komt omdat er een bak kapot was gegaan hier.

Bak van Sora. (Hier past helaas ook geen grote Silent Spinner in, al loop ze in deze ook prima.)

Bak van Stoffel. Hij kan niet op de verdieping want daar is de inrichting niet naar. Eigenlijk is dit 1 van mijn gerbil hokken, maar de indeling van hamsters/gerbils ligt hier op het moment nogal door de war.

Bak van Courgette. Hij is heel bang, dus daarom zit ie hier in.

Bak van Lenor

Mijn allergrootste aquarium (100x60?) is van Daisy.
Brick zijn hok heb ik wel, maar omdat ik heb echt NET verwisseld heb met de gerbils srtaat er op het moment nog amper wat in zijn hok. Dit is echt een gerbil hok (zie verdiepingen) maar de koppeling ging niet zoals ik gehoopt had (ze zitten niet bij elkaar) dus Brick is even naar dit hok gegaan en de gerbils naar die van hem, aangezien die geen verdiepingen heeft.)
Dus hier Brick zijn half lege hok

(Bak is stuk, vandaar een beetje tape, kunnen de diertjes niet bij.) Brick krijgt straks zijn spulletjes terug, was alleen even drukker met de gerbils dan met zijn inrichting, aangezien hij toch slaapt.

Bak van Sora. (Hier past helaas ook geen grote Silent Spinner in, al loop ze in deze ook prima.)

Bak van Stoffel. Hij kan niet op de verdieping want daar is de inrichting niet naar. Eigenlijk is dit 1 van mijn gerbil hokken, maar de indeling van hamsters/gerbils ligt hier op het moment nogal door de war.

Bak van Courgette. Hij is heel bang, dus daarom zit ie hier in.

Bak van Lenor

Mijn allergrootste aquarium (100x60?) is van Daisy.
Brick zijn hok heb ik wel, maar omdat ik heb echt NET verwisseld heb met de gerbils srtaat er op het moment nog amper wat in zijn hok. Dit is echt een gerbil hok (zie verdiepingen) maar de koppeling ging niet zoals ik gehoopt had (ze zitten niet bij elkaar) dus Brick is even naar dit hok gegaan en de gerbils naar die van hem, aangezien die geen verdiepingen heeft.)
Dus hier Brick zijn half lege hok

(Bak is stuk, vandaar een beetje tape, kunnen de diertjes niet bij.) Brick krijgt straks zijn spulletjes terug, was alleen even drukker met de gerbils dan met zijn inrichting, aangezien hij toch slaapt.
Groetjes Mandy
-
YamaSaki
- Hamsters: Nero,Mia&Beertje
- Leeftijd: 35
- Contacteer:
leuk zo al die terra's!
R.I.P. Snowy 26-8-2010/12-10-2011
R.I.P. Mr.Aki 10-4-2008/29-12-2011
R.I.P. Spikey 26-8-2010/21-7-2012
R.I.P. Ciela 7-3-2012/3/8/2012
R.I.P. Mr.Aki 10-4-2008/29-12-2011
R.I.P. Spikey 26-8-2010/21-7-2012
R.I.P. Ciela 7-3-2012/3/8/2012
- Kirsti
- Hamsters: Ivy & Seven
- Leeftijd: 28

Ivy's terra van 60 x 40 x 40. Vind hem nog wel een beetje kaal, misschien nog maar een verdieping maken binnenkort.
Groetjes van Kirsti en rusje Maple
† Mimi, Ivy & Seven
† Mimi, Ivy & Seven
-
gabbertje63
- Hamsters: Hummer & Isabella
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Ik weet niet of ik het hier mag vragen... Zo niet; SORRY.
Vond het beetje onzin om er een topic voor aan te maken.
Moet je persee zo'n soort deksel erop doen? Ik heb een russische dwerghamster, hoe hoog moet het zijn zodat hij er niet over kan?
Moet je persee zo'n soort deksel erop doen? Ik heb een russische dwerghamster, hoe hoog moet het zijn zodat hij er niet over kan?
Liefs,
Manuela
Isabella de Syrische hamster.
Hummer de Russische dwerghamster.
Bello & Hercules de cavia mannen.
Boy & Justin de woefjes.
Rust zacht lieve Woody 29-08-2012
Rust zacht lieve Gabbertje 30-12-2010
Manuela
Isabella de Syrische hamster.
Hummer de Russische dwerghamster.
Bello & Hercules de cavia mannen.
Boy & Justin de woefjes.
Rust zacht lieve Woody 29-08-2012
Rust zacht lieve Gabbertje 30-12-2010
Dat ziet er netjes uit! 
- LadyBee
- Hamsters: genoeg..
- Leeftijd: 36
dat ziet er netjes uit zeg!
Groetjes van Marielle en de hammies
http://hamsterytheloveboat.joswouters.nl
http://hamsterytheloveboat.joswouters.nl
-
Nikkiii
- Hamsters: Dreuzel en Saké
- Leeftijd: 33
Vandaag een terrarium gehaald voor mn rusje! Ook heb ik wat nieuwe spulletjes gekocht. Er komt nog een hangend drinkflesje in een wc rol. Dat had ik ooit bij iemand gezien die ook een dichte kooi had. Op dit moment heb ik alleen geen lege wc rol xD vandaar even tijdelijk een bakje water. Die lamp die er hangt wil ik er ook nog uithalen maar dat gaat heel moeilijk. Ze kan er niet bij dus het kan geen kwaad dat het er nog even hangt.

En dit is mijn gerbilaquarium. Al zie je niet erg veel vanwege alle bodembedekking.

En dit is mijn gerbilaquarium. Al zie je niet erg veel vanwege alle bodembedekking.

Leuke terra's 
Gaaf zo die gerbil terrarium !!!
Gaaf zo die gerbil terrarium !!!
Groetjes Nienke
- Lindaa
- Hamsters: Ridley
- Leeftijd: 30
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4969_n.jpg
Femke is verhuisd =) Ik ben nog bezig met verder inrichten, er kom nog een verdieping en een nieuwe achterwand
Femke is verhuisd =) Ik ben nog bezig met verder inrichten, er kom nog een verdieping en een nieuwe achterwand
Mooi dat natuurlijke! Zandbak zelf gemaakt?Lindaa schreef:http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4969_n.jpg
- Lindaa
- Hamsters: Ridley
- Leeftijd: 30
Dankje =) ja het is gewoon eens teen in het hoekje met zand er achter. Er zit ook een flesje in hoor maar die staat nog niet op die foto
hee,
ik ben ook op zoek naar een aquarium, maar mijn vraag is of ze wel voldoende frisse lucht krijgen in een aqua?
ik ben ook op zoek naar een aquarium, maar mijn vraag is of ze wel voldoende frisse lucht krijgen in een aqua?
Er moet natuurlijk wel ventilatie zijn, je kunt het beste een glazen aquarium zonder deksel aanschaffen, dan kun je zelf een deksel maken met een houten frame en gaas. Dan is de ventilatie wel gewoon prima hoor. 
In de regenboogbrug ~ Scooby-dooby doo(Rus) ~ Stuffie(Rus) ~ Chibii(Rus) ~ Nimpie(Rus) ~ Drake(Robbie) ~ Kyle Broflovski(Syr) ~ Michelangelo(Robbie) ~ Josh(Robbie) ~ Jelly Bean(Rus) ~ Nymphia(Rus) ~ Bayleef(Camp) ~ Sakura(Syr)