Lelijke bobbel naast poot..
Moderator: Sylvia.
- Limbolandertje
- Leeftijd: 38
Re: Lelijke bobbel naast poot..
Ik snap dat je heel verdrietig word als je je zo machteloos voelt. Als je minderjarig bent heb je soms maar weinig in te brengen dus dat snap ik best. En je een trol noemen vind ik helemaal belachelijk. Het is duidelijk dat je je hart op de goede plek hebt zitten en het beste wilt voor je hamstertjes anders zou je niet om hulp vragen. Maar ... als je even nadenkt moet je toe geven dat de hamsters niet de zorg krijgen die ze wel verdienen, hoe erg jij ook het beste voor hebt met ze. Het is echt het overwegen waard om daar met je moeder over te praten. Hoe klein en onbenullig hamsters soms lijken voor anderen (ik word vaak voor gek verklaard door omgeving als ik ze mee neem naar een dierenarts)) degene die er voor kiest moet de verantwoordelijkheid voor hun zorg ook dragen. Probeer dat met je moeder te bespreken.
Ik hoop dat alles goed komt met de hamster (s) en dat het wondje niet gaat ontsteking door wat er op gesmeerd is. Ik hoop dat ze weer gezond word en anders de aandacht van de dierenarts krijgt. Suc6
Ik hoop dat alles goed komt met de hamster (s) en dat het wondje niet gaat ontsteking door wat er op gesmeerd is. Ik hoop dat ze weer gezond word en anders de aandacht van de dierenarts krijgt. Suc6
:¨·.·¨:
`·.Benson + Oliver
†R.I.P Finn, Jip, HH's Camila, Mila, Syd, Mozes, Dobby†
`·.Benson + Oliver
†R.I.P Finn, Jip, HH's Camila, Mila, Syd, Mozes, Dobby†
Maar je kan toch naar de DA gaan voor spreekuur.
Kost toch niets?
Kun je gewoon weten wat er misschien aan de hand is?
Kost toch niets?
Kun je gewoon weten wat er misschien aan de hand is?
- roosje87
- Hamsters: 1
- Leeftijd: 38
Een dierenarts is nooit gratis Ilias, ook niet op spreekuur.
Hamsters: Lena
† Rust zacht: Timor, Perry, Toby, Sunshine, Santana, Sky, Simon, Sam, Bloem, Sara, Binky
Everything will be oke in the end. If it's not oke, it's not the end
Some people feel the rain, others just get wet.
† Rust zacht: Timor, Perry, Toby, Sunshine, Santana, Sky, Simon, Sam, Bloem, Sara, Binky
Everything will be oke in the end. If it's not oke, it's not the end
Some people feel the rain, others just get wet.
Oh. Ik dacht bij sommige well..
Nou het kost niet veel
Nou het kost niet veel
Bij mijn dierenarts toch zo'n €27,50...
- Willemijn14
- Hamsters: Dobby en Bobby ♥
- Leeftijd: 30
En bij die van mij iets van €11,40 per consult.
Maar hoe gaat het nu met de hamster?
Hangmatjes, huisjes en mandjes van Rosita's palace!
Groetjes van mij en mijn huisdiertjes :
De cavia's: Sarah en Timmy. Konijn: Snowy. Muisjes: Mrs. Jingles en Marisa en roborovski's Dobby en Bobby.
Slaap zacht mijn lieve Rosita, Cheeko en Uk ♥
Ik mis jullie liefjes...
Groetjes van mij en mijn huisdiertjes :
De cavia's: Sarah en Timmy. Konijn: Snowy. Muisjes: Mrs. Jingles en Marisa en roborovski's Dobby en Bobby.
Slaap zacht mijn lieve Rosita, Cheeko en Uk ♥
Ik mis jullie liefjes...
-
CrazyCatLady
Als je voor dieren kiest dan betaal je ook de dierenarts. Als je moeder dat niet wil kan ze beter geen toestemming geven tot het hebben van huisdieren.
Hopelijk heeft de petroleum niet nog meer schade aangericht. Want het is troep.
Hopelijk heeft de petroleum niet nog meer schade aangericht. Want het is troep.
Zoveel o,O.Westie80 schreef:Bij mijn dierenarts toch zo'n €27,50...
Bij ons 15,-
dit heeft mijn hamster ook. Ik ben ermee naar de dierenarts geweest en het bleek een tumor te zijn
. Het kan ook abces zijn. dan is het gewoon wat opgehoopt pus en met een prikje kan de dierenarts dat zo leeg laten lopen en is alles weer goed. Ik raad je aan om niet zelf in die bobbel te gaan prikken, want bij mijn hamster was het zo dat er om de tumor wat opgehoopt pus zat. ga gewoon naar de dierenarts. en als je hamster al ouder is dan 1,5 jaar, dan moet je je maar voorbereiden op het ergste.
als het een tumor is, dan kun je een operatie laten doen, maar dat helpt niet altijd en je hamster kan eraan overlijden. je kunt proberen zo lang mogelijk van je hamster te genieten tot hij echt pijn krijgt, of je kunt hem laten inslapen.
Veel sterkte! xxx
als het een tumor is, dan kun je een operatie laten doen, maar dat helpt niet altijd en je hamster kan eraan overlijden. je kunt proberen zo lang mogelijk van je hamster te genieten tot hij echt pijn krijgt, of je kunt hem laten inslapen.
Veel sterkte! xxx
Nella schreef:Wat een moeder.... krijg je zelf ook petroleum op een wond gesmeerd?
Nee dat ook weer niet maar ze heeft wel allerlei middeltjes.. :p
-- 16 aug 2012 14:58 --
Het was wel zwart maar het is opengegaan en er is nu niets meer. Zelfs geen wondje!jasmijnX schreef:dit heeft mijn hamster ook. Ik ben ermee naar de dierenarts geweest en het bleek een tumor te zijn. Het kan ook abces zijn. dan is het gewoon wat opgehoopt pus en met een prikje kan de dierenarts dat zo leeg laten lopen en is alles weer goed. Ik raad je aan om niet zelf in die bobbel te gaan prikken, want bij mijn hamster was het zo dat er om de tumor wat opgehoopt pus zat. ga gewoon naar de dierenarts. en als je hamster al ouder is dan 1,5 jaar, dan moet je je maar voorbereiden op het ergste.
Veel sterkte! xxx
Groetjes van Christof en een pootje van de katten Missy en Romeo! *hamsterloos na 7jr*