mijn hamster heeft ook een bultje en het word steeds groter ik ben bang dat het erg ik en ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
tips ?
Hamster met een groeiend bultje
Moderator: Sylvia.
-
_mona_
- Hamsters: 2
- Leeftijd: 33
Re: Bultje bij beide ogen.
Als je hamster er last van heeft of het echt blijft groeien langst de dierenarts gaan 
Groetjes van Mona,
en van syrtje Cardan en rusje Amberle♥
en van syrtje Cardan en rusje Amberle♥
-
I
- Moderator
- Hamsters: Yoshi, Polly en Sonic
- Leeftijd: 43
Re: Hamster met een groeiend bultje
Ik heb je vraag even afgesplitst naar een eigen topic, het is niet de bedoeling om je eigen vraag te stellen in andermans topic.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered
-
Emzzz
- Hamsters: Zoë, Frits en Harry
- Leeftijd: 37
Als je het zelf niet meer weet, kun je het beste even langs de dierenarts gaan inderdaad. Zeker als je het gevoel hebt dat je hamstertje er last van heeft.
Groetjes van Emma en de hamsters Pip en Zoë
- xDana
- Hamsters: Grover en Ivan ♥
- Leeftijd: 28
DA is inderdaad een goed idee 
Trotse eigenaar van Ivan en Grover!
Slaapzacht Xela, Ushi, Fernando en Spice..
Slaapzacht Xela, Ushi, Fernando en Spice..
dit heeft mijn hamster ook. Ik ben ermee naar de dierenarts geweest en het bleek een tumor te zijn . Het kan ook abces zijn. dan is het gewoon wat opgehoopt pus en met een prikje kan de dierenarts dat zo leeg laten lopen en is alles weer goed. Ik raad je aan om niet zelf in die bobbel te gaan prikken, want bij mijn hamster was het zo dat er om de tumor wat opgehoopt pus zat. ga gewoon naar de dierenarts. en als je hamster al ouder is dan 1,5 jaar, dan moet je je maar voorbereiden op het ergste.
als het een tumor is, dan kun je een operatie laten doen, maar dat helpt niet altijd en je hamster kan eraan overlijden. je kunt proberen zo lang mogelijk van je hamster te genieten tot hij echt pijn krijgt, of je kunt hem laten inslapen.
Veel sterkte! xxx
als het een tumor is, dan kun je een operatie laten doen, maar dat helpt niet altijd en je hamster kan eraan overlijden. je kunt proberen zo lang mogelijk van je hamster te genieten tot hij echt pijn krijgt, of je kunt hem laten inslapen.
Veel sterkte! xxx