Foto van je Aquarium/Terrarium-Topic
Moderator: Sylvia.
- Rain8ow
- Hamsters: Panda & Yura.
- Leeftijd: 29
Re: Foto van je Aquarium/Terrarium-Topic
Oeh, maar zei zij dat het kon?! Goed dat je het zegt, ik vraag het nog even na!
Liefs Jenny, Panda & Yura. ♥
† Bisou † Yentl
† Bisou † Yentl
-
kimlovehamster
- Hamsters: coco-chanel

Uploaded with ImageShack.us
Dit is de terra van Coco.

Haar huisje, waar ze in slaapt, drinken, eten, stenen, waar ze maar al te graag op zit.

Haar plateautje, met haar cocosnoot.

En de linkerkant van haar terra, met radje en zandbakje!
Oeps, de laatste foto is een beetje klein, sorry!
-
Louserz
- Hamsters: 1
- Leeftijd: 31
Wat een leuke terra zeg! Hoe groot is die?
Groetjes van Louise en een pootje van Syrtje Ginger!
† Slaapzacht Knabbel, Babbel, Flint, Sokka en Blue.
† Slaapzacht Knabbel, Babbel, Flint, Sokka en Blue.
leuk, hoe heb je dat plateau om het looprad gedaan? met spijkertjes? of iets anders. of heb je het zo gekocht? kan ook natuurlijk 
groetjes Marielle
-
kimlovehamster
- Hamsters: coco-chanel
-- 21 aug 2012 16:16 --
Weet ik niet precies, 45 bij 65 bij 50 ofzo ietsLouserz schreef:Wat een leuke terra zeg! Hoe groot is die?
Het is gewoon een plateau, zelf gemaakt, en toevallig paste het radje er onder, dus dat heb ik dan ook maar gedaan.mar77 schreef:leuk, hoe heb je dat plateau om het looprad gedaan? met spijkertjes? of iets anders. of heb je het zo gekocht? kan ook natuurlijk
- Rain8ow
- Hamsters: Panda & Yura.
- Leeftijd: 29
leuk ingericht zeg! ;D
Liefs Jenny, Panda & Yura. ♥
† Bisou † Yentl
† Bisou † Yentl
ziet er erg leuk uit, lekker natuurlijk!
Groetjes rusje Lucky en belli Tess en hun baasje
Die zien er een stuk leuker uit dan de mijne..
Proud to be Argentinian!

Dit is mijn terrarium nu, de maten zijn 80 x 40 x 60 cm. Eerst zaten mijn robbies er samen in, maar ze konden niet meer zo goed met elkaar overweg, dus heb ik ze uit elkaar gehaald. Met als gevolg dat één van hen in het grote terrarium zat en de ander in een kleiner kooitje. Aangezien het terrarium vrij hoog is besloot ik het te splitsen, ik kwam op het idee toen ik een splitsbak in een Jenny kooi zag. Daarvoor moest we er wat betere ventilatie komen. De ventilatie is nu gewoon prima. Ik ben er blij mee
Ik kan best begrijpen dat sommige mensen de ventilator roosters niet zo mooi vinden, maar ik vind het eigenlijk wel iets hebben.
In de regenboogbrug ~ Scooby-dooby doo(Rus) ~ Stuffie(Rus) ~ Chibii(Rus) ~ Nimpie(Rus) ~ Drake(Robbie) ~ Kyle Broflovski(Syr) ~ Michelangelo(Robbie) ~ Josh(Robbie) ~ Jelly Bean(Rus) ~ Nymphia(Rus) ~ Bayleef(Camp) ~ Sakura(Syr)
Oeh die ziet er leuk uit =) door deze foto's vind ik ook wel gaaf idee om voor chineesje een aqua om te bouwen
@ValeryD : De ventilatie roosters hebben inderdaad een apart beeld voor de aqua =D Ziet er leuk uit, ook een perfecte oplossing. Hoe zit het plateau voor de bovenste hok trouwens erin vast? En hoe gaat de kooi nu open?
@ValeryD : De ventilatie roosters hebben inderdaad een apart beeld voor de aqua =D Ziet er leuk uit, ook een perfecte oplossing. Hoe zit het plateau voor de bovenste hok trouwens erin vast? En hoe gaat de kooi nu open?
Killer, mijn lieve kleine engeltje ✝26.01.2013
Het ziet er orgineel uit Valery.
@minimi: Het is een terrarium, die heeft twee schuifdeurtjes aan de voorkant.
@minimi: Het is een terrarium, die heeft twee schuifdeurtjes aan de voorkant.
groetjes Marielle
We hebben het plateau vastgezet met kit(voor het aquarium), zodra dit opgedroogd is blijft het ontzettend stevig zitten. Een terrarium heeft aan de voorkant twee glazen schuifdeuren, doordat onze opening minder breed werd(vanwege de ventilatieroosters, die zijn allebei 10 cm), hebben we van elk glazen deurtje 9cm afgehaald. Ik kan nu gewoon gemakkelijk bij beide hamsters komen.Minimi schreef:Oeh die ziet er leuk uit =) door deze foto's vind ik ook wel gaaf idee om voor chineesje een aqua om te bouwen![]()
In de regenboogbrug ~ Scooby-dooby doo(Rus) ~ Stuffie(Rus) ~ Chibii(Rus) ~ Nimpie(Rus) ~ Drake(Robbie) ~ Kyle Broflovski(Syr) ~ Michelangelo(Robbie) ~ Josh(Robbie) ~ Jelly Bean(Rus) ~ Nymphia(Rus) ~ Bayleef(Camp) ~ Sakura(Syr)
- Niepie
- Hamsters: 2 syrtjes 1 dwergje
- Leeftijd: 37
Ziet er leuk uit Valery 
* Groetjes van alle knagertjes hier in huis *
Ziet er echt heel leuk uit hoor!
Altijd leuk om te horen, bedankt!