hamster agility spullen gezocht!

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: Sylvia.

inge891
Hamsters: shirley
Leeftijd: 26

hamster agility spullen gezocht!

Bericht door inge891 »

hallo,
ik had eerder een aantal berichten geplaatst met ''problemen'' maar die zijn allemaal opgelost dankzij jullie, _/-o_ :+: _/-o_ alles gaat nu helemaal top met mijn hamster shirley :+:
ik ben fanitiek bezig met agility, ik heb van wc en keukenrollen een wipwap gemaakt, van lego heeft mijn broertje hordes in mekaar geknutselt en ik heb laatst een stoffen tunnel gekocht.
ik ben nog druk op zoek naar nieuwe dingen die ik kan gebruiken en shirley mee kan trainen, maar ik heb geen idee wat. ik wil het liefst niet teveel geld uitgeven :bloos: en wil vooral dat mijn knager plezier heeft :+: hij is dol op over dingen heen springen en onderdoor kruipen. ik wou dan ook een hoog laag ding maken(hoe moet ik het uitleggen? kijk maar naar dit filmpje, dan zie je zo'n groot ding staan naast de hordes ) ik wil ook een hoepel waar hij doorheen kan of een slalom... ik heb wel ideeën maar waar kun je die dingen kopen? of kun je ze zelf maken?
alvast bedankt, ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest :razz:

groetjes van shirley en de rest van onze beestenboel;)
Limbolandertje
Leeftijd: 37

Re: hamster agility spullen gezocht!

Bericht door Limbolandertje »

O mijn god wat ziet dat er schattig uit. Ja zo'n wip weet ik niet hoe je die zou moeten maken. Tunneltje had je al, zou je ook zo'n stuk pvc buis voor kunnen gebruiken. Die hindernisjes in het filmpje lijken van ijsstokjes gemaakt te zijn.
Je zou ook nog zo'n ding met stokjes kunnen maken (lekker duidelijk :razz: ) waar je een aantal stokjes op een rij zet waar ze dan tussen door moeten zigzaggen
Misschien kun je hier nog ideetjes vandaan halen, want kant en klaar kopen zie ik eigenlijk nergens terug
http://theagilerat.com/?id=29
:¨·.·¨:
`·.Benson + Oliver

†R.I.P Finn, Jip, HH's Camila, Mila, Syd, Mozes, Dobby†
.:Frances:.
Hamsters: George en Jefferson
Leeftijd: 28

Bericht door .:Frances:. »

Volgens mij heeft het merk Karlie een wipwap. Een hoepeltje of hindernisjes kun je misschien maken van klei. Ook kun je je hamster leren op zijn achterpootjes te staan door een pitje boven zijn hoofd te houden. Ze leren dan uiteindelijk dat je het pitje krijgen als ze gaan staan. Dat kan mijn hamstertje ook, en et ziet er echt heel schattig uit :+: Succes!
Groetjes Frances
Bellies George Washington en Thomas Jefferson
Ratjes Bruce en Chuck
Kat Lotje
En egeltje Cactus
inge891

Bericht door inge891 »

Hij kan al een stuk lopen, zitten en een rondje lopen. En klei is best duur en ingewikkeld om daar dingen van te maken kun je niet kleine dingen maken ;)
Gideon
Hamsters: Zamarock
Leeftijd: 31
Contacteer:

Bericht door Gideon »

Je kan ook gewoon standaard speeltjes kopen waar jij denkt dat hij over kan klimmen.
1 daarvan is gewoon een wipwap en zo te zien zijn de springheken gemaakt van waterijs stokjes
Met vriendelijke groet,

Gideon Hoogeboom
Bibbel(hamster van zusje)
lisaa00
Hamsters: Billy
Leeftijd: 32

Bericht door lisaa00 »

Ooh mijn gooooood! Dat is zo leuk!
En ongelooflijk knap! Ik ga dat ook proberen!

Ik had net de reacties gelezen en iemand gebruikten een rolletje van ducktape als dat rondje waar ze doorheen moeten, die horde waar hij overheen onderdoor overheen moet is inderdaad gewoon van ijsstokjes gemaakt en dat zag er niet heel moeilijk uit, en misschien dat je nog een zigzag parcour kan maken van stokjes? Gewoon een grote onderplaat, en er dan stokjes op lijmen!
liefde voor mijn kleine hamster Billy!
Limbolandertje
Leeftijd: 37

Bericht door Limbolandertje »

Die ijsstokjes kun je goedkoop krijgen via internet zag ik trouwens. Let inderdaad wel op bij de lijm dat het diervriendelijk is. Als je gewone lijm gebruikt en ze gaan er aan knagen als je even niet oplet, kunnen ze dood gaan :-?
:¨·.·¨:
`·.Benson + Oliver

†R.I.P Finn, Jip, HH's Camila, Mila, Syd, Mozes, Dobby†
M-M-B1
Hamsters: James

Bericht door M-M-B1 »

.:Frances:.
Hamsters: George en Jefferson

Bericht door .:Frances:. »

Klei is niet zo duur hoor ;) Voor ongeveer 1/2 euro heb je een pakje klei bij de Action waar je heel veel hindernisjes mee kan maken (:
Groetjes Frances
Bellies George Washington en Thomas Jefferson
Ratjes Bruce en Chuck
Kat Lotje
En egeltje Cactus
inge891

Bericht door inge891 »

ik heb ijsstokjes gekregen, 100, mijn vader werkt bij een bedrijf waar ze die altijd kopen en nodig hebben dus mocht ik een pakketje van hem lenen :-)

-- 24 aug 2012 16:59 --
.:Frances:. schreef:Klei is niet zo duur hoor ;) Voor ongeveer 1/2 euro heb je een pakje klei bij de Action waar je heel veel hindernisjes mee kan maken (:
ik ben naar 2 verschillende actions geweest maar zag geen klei... :-? heb je een link? ;)

-- 24 aug 2012 17:00 --
M-M-B1 schreef:http://www.pets-dream.nl/shop/karlie-wo ... 18098.html
dat bruggetje uit het filmpje :D
dankjewel!!! :D :D :D dat ding is zooooo gaaf! ik ga hem kopen ;) dankjedankjedankjedankjedankjewel!!! :D :D :D
Mirkku
Leeftijd: 33

Bericht door Mirkku »

Hardstikke grappig om te zien, maar bij sommige van de filmpjes weet ik niet of die hamsters het nou echt heel leuk vinden om te doen...
https://www.facebook.com/pages/Hamstery ... 6615353050

Liefs van Mirjam, de 4 gekko's en van miljoenpoten, kevers en vissen.
Yipee
Hamsters: James
Leeftijd: 33

Bericht door Yipee »

Ik heb een tunneltje van canvas stof gevonden bij de wibra gister! Was maar een euro, misschien wel leuk om te gebruiken. :)
Mijn Syrische hamster James: Topic James
inge891

Bericht door inge891 »

Yipee schreef:Ik heb een tunneltje van canvas stof gevonden bij de wibra gister! Was maar een euro, misschien wel leuk om te gebruiken. :)
die heb ik al ;)

-- 26 aug 2012 12:04 --
Mirkku schreef:Hardstikke grappig om te zien, maar bij sommige van de filmpjes weet ik niet of die hamsters het nou echt heel leuk vinden om te doen...
ik laat mijn hamster altijd een beetje vrij rondrennen en leidt hem dan af en toe met een snoepje. meestal gaat hij er uitzichzelf al supersnel overheen en onderdoor :-) volgensmij vind de mijne het wel leuk :-)

-- 26 aug 2012 12:07 --

hoe kun je zo'n slurf maken? moet je daarvoor een sok/lapje stof pakken, om een wc rol wikkelen en het uiteinde laten liggen..?
YamaSaki
Hamsters: Nero,Mia&Beertje
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door YamaSaki »

klei kan je ook bij de speelgoedwinkel halen ;)
gewoon DAS klei is ook die prijsklasse
R.I.P. Snowy 26-8-2010/12-10-2011
R.I.P. Mr.Aki 10-4-2008/29-12-2011
R.I.P. Spikey 26-8-2010/21-7-2012
R.I.P. Ciela 7-3-2012/3/8/2012
Sunchine

Bericht door Sunchine »

Das waar :razz:
Plaats reactie