Hallo,
Naar nu 2 weken lekker hier op het forum bezig te wezen ga ik ook maar eens een topic aanmaken van mijn hammies. Jullie kennen de hammies natuurlijk al, maar dan kan ik hier in dit topic jullie lekker op de hoogte houden van mijn hammies
Zal ik dan maar beginnen met roosje
Roosje is echt een hele lieve meid, ze knuffelt erg graag doormiddel van in je nek kruipen en dan te likken aan je nek en je oren
Natuurlijk boven op haar treintje in de hammiespeelbak
Deze foto kende jullie al, maar toch zet ik hem hier even bij

Dan hebben we ook nog joost. Joost is een creme keurige man, die in het begin een beetje verlegen was, maar nu is hij erg lief. Het leukste aan joost is dat hij echt zijn dolle 5 minuten heeft. En dan rent hij als een gek door het hok, springt hij elke keer een gat in de lucht en maakt hij een grappig geluidje. Waarna hij echt als een macho gaat staan.

En ook op de trein hihi
Menneer de macho

Dan hebben we ook nog stinky. Stinky was ook een bloem die moest opbloeien. Maar nu is hij erg lief en knuffelt zo graag. Hij is zijdezacht en ook echt een stoere bink. Met zijn grote oren doet hij me elke keer weer smelten voor hem
Huh? Wat ben jij aan het doen?

Wat is dat voor een raar ding?

Dan maar lekker een hapje eten.. Hij vind het allemaal goed

Knuffelen?

En dan hebben we me clio nog. Ze is nu 3 mnd. Fotos van hoe ze was toen ik haar kreeg en hoe ze er nu uitziet.
Clio is nog steeds een beetje verlegen, maar ook die komt steeds meer uit haar schelp
Toen ik haar gekocht had.

Paar weken later.

Zoo lekker verlegen was ze.

En nu is ze zo. Ach ze is zo lief

Kiekeboe

En even uitrekken, dus te lang voor de camera

Dat waren ze tot nu toe.. Ik hou er ook eentje uit me nestje, dus die komt er binnenkort ook bij