Fotos van mijn hammies.

Voor alle leuke foto's en filmpjes van jouw hamster(s).

Moderator: Sylvia.

Jennes2012

Re: Fotos van mijn hammies.

Bericht door Jennes2012 »

Maar geloof me nou hij is echt vier geworden :( :(
Hij werd blind, doof en ging schuin lopen met zijn hoofd, zijn vacht werd mega vet.. Mijn oren plat teen zijn schedel..
Hij was stok stok oud.. Maar hij is vier geworden.. :(

Maar goed, ik snap dat he als een broodje aap klinkt.. Maar gemiddelde leeftijd van een mens is ook 80 en somige worden ook 110 jaar.
Dus waarom geliven jullie mij niet. Kunnen ze nog zoveel verstand van he fokken hebben( wat ik nooit heb ontmeden, want ik weet dat dit keigoede fokkers zijn ) maar hij werd het.. En ik zeg niet ruim 4 jaar.. Misschien was hij nog een maandje 3 dat zou ook nog gekunt hebben, maar dat rond je dan toch af op 4. Maar ik ga echt een leugens vertellen.. Ik lieg nooit.. Heb zelf een hekel aan mensen die liegen, dus waarom zal ik het zelf doen mensen,

Ik weer dat jullie hele goede fokkers zijn, en daar twijfel ik echt niet aan. Maar het geeft jullie geen recht om zulke dingen te zeggen. En hier bedoel ik lila er niet mee..
Ook ik ben een mens en heb gevoelens en die kun je opk raken, maar zit hier elke keer verdrietig op de bank, omdat ik dit keer nu niet geloofd word. Daarom kan ik beter met het forum stoppen. Een form moet je op zitten omdat je het leuk vind, en ik vind het u gewoon niet meer leuk, en word er elke keer verdrietig van...

M-M-B1
Hamsters: James
Leeftijd: 28

Bericht door M-M-B1 »

Maar als hij geen naambekendheid heeft
hoe verkoopt hij dan al zijn hamsters
dierenwinkels denk ik dan
Clover
Hamsters: Hamsterloos
Leeftijd: 41

Bericht door Clover »

Of je moet gewoon een beetje tegen kritiek kunnen, want dat krijg je hoe dan ook als fokker, ook de besten, ook buiten dit forum. En hoe weet jij of de fokkers hier op het forum bij uitstek goede fokkers zijn, het woord je verteld, je neemt het klakkeloos over. Heb je Mila (ik noem maar een voorbeeld) helemaal uitgehoord hoe zij over fokken denken, hoe ze doelen bereikt en heb je dat naast je eigen doelen gelegd om te kijken of je het eens bent met elkaar. Sorry dat ik het zeg, maar ik moet eerlijk tegen je zijn, ik heb het gevoel dat je alles echt klakkeloos aanneemt wat iedereen zegt zonder er zelf goed over na te denken... Misschien heb ik het bij het verkeerde eind... maar zo komt het op mij over, en dat is zonde denk ik, want juist zelf nadenken en fokdoelen opstellen en je daar aan houden is niet in een paar weken gedaan. Maar goed je eigen beslissing natuurlijk, maar het forum, of haar leden zijn niet de boeman die je niks gunnen, we willen je alleen maar helpen, of je laten nadenken over kwesties die je wellicht nog over het hoofd hebt gezien. Wij weten niet wat jij al wel weet of ervaren hebt, daarom vragen we... en verwachten we daar normale antwoorden op en niet gelijk "ieee zij zegt nare dingen tegen mij!" om het maar plat te zeggen.
Liefs Irene. Mama van Tessa en Esmée (2013). Baasje van poezebeesten Mies en Moortje en konijnevriendjes Hajo, Suus, Jelle en Indi
Jennes2012

Bericht door Jennes2012 »

Nee.. Snap ik clover,, heb ik toch ook al toegegeven? En ik begrijp heus wel dat jullie die vragen stellen.. En gelijk hebben jullie.. Maar ik mag gewoon niet meer zeggen van die fokker :( dus hoe kan ik dan meer zeggen? Hij is niet zo bekend,aar dat komt omdat hij dat ook niet wil. Hij wil geen bekendheid. En ik wil leren van jullie.. Waarom denken jullie dan waarom ik zoveel vraag aan jullie? Omdat ik wil leren.. Maar zo helpt dat niet. Jullie vliegen er direct als een stelletje hongerige leeuwen boven op me,, ik krijg geen kans om het uit te leggen, terwijl ik dat wel doe. Alleen lijkt het niet gelezen te worden, waardoor ik het 2x moet vertellen, en dan doe ik dat.. En dan word ik met een pakje boter genomen. :(
Waarom zal ik dan meer vertellen,, als mensen hier niet geloven dat 1 hamster van mij zo oud is geworden. Waarom zal ik dan de rest uitleggen en beantwoorden. Ik heb mijn fokdoel.. In me hoofd, en is moeilijk voor mij om op papier te zetten, maar dankzij jullie lukt het wel. En daar ben ik jullie ook dankbaar voor, wat ik ook al zovaak heb gezegd. Ik doe me best voor alles, en wat je zegt het kan niet in een paar weken., en dat hoeft niet voor mij.. En dat heb ik ook al zovaak gezegd.

Dit ks gewoon erg moeilijk voor mij.. Maar ik wil het, en ik zal het bereiken. En dat kan niet anders dan hier op het forum te leren. Maar daar moet ik dan ook de kans voor krijgen..
Nieske
Moderator
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Nieske »

I schreef:Beste mensen, dit is nog altijd een fototopic, als jullie het willen hebben over andere fokkers en fokgeschiktheid van bepaalde lijnen/hamsters, dan kan de topicstarter beter een topic aanmaken in Fokken en Voortplanting.
moet dit nu al herhaald worden? Na anderhalf uur? Dit is een fototopic, om te zeggen dat deze hamsters ongelofelijk schattig zijn!
groetjes van Nieske
Rust zacht Lady, Ieniemienie en Romanov & Raspoetin
Hamstery Candy
Leeftijd: 37

Bericht door Hamstery Candy »

Ik geloof het ook niet..
Groetjes,
Chantal & de hamsters
I
Moderator
Hamsters: Yoshi, Polly en Sonic
Leeftijd: 43

Bericht door I »

Hamstery Candy schreef:Ik geloof het ook niet..
Dat punt was inmiddels wel duidelijk. Behalve dat de topicstarter helemaal niets heeft aan een niet onderbouwde opmerking als deze, is het ook nog eens offtopic. Dit is al de derde keer dat een mod moet ingrijpen, ik ben er nu wel een beetje klaar mee.

Het staat de topicstarter vrij om een een topic aan te maken in Fokken en Voortplanting over dit onderwerp. Dat is haar eigen keuze. Hier graag verder over de foto's van de hamsters. Bij de eerstvolgende keer dat dat blijkbaar weer niet kan, gaat dit topic dicht.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered
kimj
Hamsters: Geel wildkleur rusje
Leeftijd: 36

Bericht door kimj »

Heb je al een foto van je mannetje kunnen maken? :D Ben best benieuwd.
Groetjes,
Kim

† Chewy, Arrow, Enki, Amba, Yoshi & Moshi
Plaats reactie