Hij werd blind, doof en ging schuin lopen met zijn hoofd, zijn vacht werd mega vet.. Mijn oren plat teen zijn schedel..
Hij was stok stok oud.. Maar hij is vier geworden..
Maar goed, ik snap dat he als een broodje aap klinkt.. Maar gemiddelde leeftijd van een mens is ook 80 en somige worden ook 110 jaar.
Dus waarom geliven jullie mij niet. Kunnen ze nog zoveel verstand van he fokken hebben( wat ik nooit heb ontmeden, want ik weet dat dit keigoede fokkers zijn ) maar hij werd het.. En ik zeg niet ruim 4 jaar.. Misschien was hij nog een maandje 3 dat zou ook nog gekunt hebben, maar dat rond je dan toch af op 4. Maar ik ga echt een leugens vertellen.. Ik lieg nooit.. Heb zelf een hekel aan mensen die liegen, dus waarom zal ik het zelf doen mensen,
Ik weer dat jullie hele goede fokkers zijn, en daar twijfel ik echt niet aan. Maar het geeft jullie geen recht om zulke dingen te zeggen. En hier bedoel ik lila er niet mee..
Ook ik ben een mens en heb gevoelens en die kun je opk raken, maar zit hier elke keer verdrietig op de bank, omdat ik dit keer nu niet geloofd word. Daarom kan ik beter met het forum stoppen. Een form moet je op zitten omdat je het leuk vind, en ik vind het u gewoon niet meer leuk, en word er elke keer verdrietig van...