Hoi!
Aangezien mijn hamsterpopulatie hier in een paar maanden tijd is uitgedund, verkoop ik een aantal van mijn spullen. Ik ga volgende week naar exo en kan dus het een en ander meenemen. Ik verstuur alles (verzendkosten voor de koper) behalve de kooien (ik heb daar zelf slechte ervaringen mee), spullen en kooien kunnen ook opgehaald worden op station Nijmegen.
Vragen en reacties het liefst via pb

Gereserveerd voor roosje87 Wodent Wheel (groot) = 11 euro (zo stil als een WW is, als er een Syr in loopt hoor je wel wat dus)
Gereserveerd voor Sascha Silent Spinner (medium) = 7.50 euro (helemaal stil nog; let op: je kunt kiezen uit een paarse of blauwe!!)
Flying Saucers (medium) = 7.50 euro per stuk (ook helemaal stil)

Blauw gereserveerd door ValeryD; Roze gereserveerd voor Mimosa Grote bakken (aardewerk) = 5 euro per stuk
Roze gereserveerd voor Mimosa Kleine bakjes (aardewerk) = 2,50 per stuk
Blauw gereserveerd door ValeryD Plastic bakjes = 1 euro per stuk of een reep chocolade

Groene mini duna = 15.00 euro. Deze kooi heb ik zelf 2e hands gekocht en heeft wat gebruikerssporen in de vorm van knaagschade aan de tralies, beetje verkleuring in een hoekje, aanslag van de zuignapjes van het drinkflesje en de gewone schoonmaakstrepen hier en daar op de bovenkap. Ik heb altijd ruzie gehad met de tralies inklikken, maar het kan wel helemaal vast (al had ik de boventralies altijd in mijn handen als ik de kooi opendeed haha) - let op, ik verkoop 1 duna ivm mogelijke aanschaf van een rusje

Roze mini duna - 22.50; op de foto staat geen verdieping, maar die is er wel en hoort erbij! Die had ik alleen elders opgeruimd. De verdieping is ongebruikt. Kooi heeft slechts wat aanslag van de zuignapjes en wat strepen van het schoonmaken op de bovenkap. Ook hier altijd wat ruzie gehad met de boventralies... - let op, ik verkoop 1 duna ivm mogelijke aanschaf van een rusje