Ik wil opmerken dat lijkstijfheid na een dag weer verdwijnt. Afhankelijk van de tempratuur enz. Het is dus niet zo dat een dier stijf blijft als deze overleden is.
5 dagen vind ik gewoon kunnen als je genoeg voert en water heb hangen. Als je een keer uitslaapt en je diertje valt dan een uur voor je naar bed ging, kan je hem ook niet meer redden. Klinkt hard, maar maar is wel zo. Je kan er niet altijd iets aan doen als een diertje valt.
hamster dood
Moderator: Sylvia.
- LadyGuardian
- Hamsters: -
- Leeftijd: 37
Re: hamster dood
Groetjes Sanne en een pootje van katzels Roderick en Sjakie.
~ In liefdevolle herinnering: Bounti, Amon & Winx en Joop ♡
~ In liefdevolle herinnering: Bounti, Amon & Winx en Joop ♡
-
hamsterboots
- Hamsters: Boots
Heeft er niemand op gepast? Ik heb een hamsterfokkerij (in mijn kamer,) en ik had een hamsteroppasser ingehuurd. Veel beter!
-
Zippie
- Hamsters: Zippie
- Leeftijd: 26
Citaat: ''bedankt normaal laten we er iemand voor zorgen maar dit keer niet omdat ze het heel druk heeft met de feestdagen en de rest is eigenlijk op vakantie.''hamsterboots schreef:Heeft er niemand op gepast? Ik heb een hamsterfokkerij (in mijn kamer,) en ik had een hamsteroppasser ingehuurd. Veel beter!
- KnabbelBabbel
- Hamsters: Knabbel en Babbel
- Leeftijd: 32
Wat vervelend, dat is alles behalve een leuke thuiskomst..
Je hamster rust nu in vrede, daar ben ik zeker van.
Sterkte!
Je hamster rust nu in vrede, daar ben ik zeker van.
Sterkte!
Groetjes, Knabbel & Babbel.
-
RusianHamster
- Hamsters: Zeg ik niet
NIET DOEN!!
absoluut niet met sate prikkers zo kan je zijn huid verwonden stel dat hij leefd kan het door zijn vacht gaan!
Je kan van dichtbij kijken of ze ademt maar niet te dicchtbij als ze dood zijn geven ze ziektes af
absoluut niet met sate prikkers zo kan je zijn huid verwonden stel dat hij leefd kan het door zijn vacht gaan!
Je kan van dichtbij kijken of ze ademt maar niet te dicchtbij als ze dood zijn geven ze ziektes af
-
I
- Moderator
- Hamsters: Yoshi, Polly en Sonic
- Leeftijd: 43
Het is niet zo tof om dit soort topics na het overlijden van de hamster omhoog te schoppen. Even lezen voor je reageert, want het advies slaat nu natuurlijk ook nergens meer op.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered