Ferplast Hamster Gym
Moderator: Sylvia.
Ferplast Hamster Gym
Heeft er iemand hier ervaring met de Hamster Gym van ferplast?
Ik ben van plan hem te kopen en er buizen aan te koppelen.
Ik wil de hamster Gym gaan gebruiken voor mijn toekomstige Russische Dwerghamster
Ik ben van plan hem te kopen en er buizen aan te koppelen.
Ik wil de hamster Gym gaan gebruiken voor mijn toekomstige Russische Dwerghamster
Liefs Larissa & Noodle
- Samantha.
- Hamsters: 0
- Leeftijd: 33
Re: Ferplast Hamster Gym
Voor een dwergje is hij wel geschikt. Ik had hem toen voor mijn robo's. 
People come and go but horses leave hoof prints on your heart.
In memorian: Bijoux † Jabari † AdeBayo † Djeger † Amaranthos † Vanity † Seraphim † konijn stamper † Aloysius †
In memorian: Bijoux † Jabari † AdeBayo † Djeger † Amaranthos † Vanity † Seraphim † konijn stamper † Aloysius †
Wij hebben hem ook gehad voor een van onze rusjes.
Wij vonden het een leuk 'molentje' en maakte ook niet erg veel lawaai.
Zeker aan te raden dus.
Wij vonden het een leuk 'molentje' en maakte ook niet erg veel lawaai.
Zeker aan te raden dus.
- isislovesnoopy
- Hamsters: Ziza
- Leeftijd: 26
Ik hem hem nu ook in gebruik voor mijn rusje, ik vind het wel een leuk ding, alleen dat radje vind ik aan de kleine kant (heb ik opgemeten en was 14 cm), dus ik heb in zijn kooi ook nog een rad van 20 cm
. Bij mij maakt het molentje wel veel meer geluid dan mijn kleindier looprad, maar verder vind ik het een leuk ding, mijn hamster zit er best vaak in om te hamsteren en lekker bezig te zijn
.
Groetjes:
Isis,
mijn hamster ziza
mijn 3 duitse herders & mijn 2 konijnen!
R.I.P hamsters: Muesli, Snoopy, Pukkie, Lola, fluffy, brownie, speedy
Isis,
mijn hamster ziza
mijn 3 duitse herders & mijn 2 konijnen!
R.I.P hamsters: Muesli, Snoopy, Pukkie, Lola, fluffy, brownie, speedy
Mmmh misschien dan toch maar een kopen, hij is wel duur zeg :O
Liefs Larissa & Noodle
- Vicious
- Hamsters: Pantoffeltje
Ik zelf vind het een onding. Als je het is zo bekijkt; het is een overdreven duur ding (wat je zelf ook al aangeeft) die ook nog eens te klein is en niet eens geluidsstil is. Van dat geld (bij DRD pets was ie €24.95!) Dan kun je beter een silent spinner medium kopen of een karlie radje.
Ik leg de nadruk er op dat dit mijn mening is maar ik wilde gewoon even vertellen wat mijn kijk er op is.Hopelijk kom je er uit.
Groetjes!
Ik leg de nadruk er op dat dit mijn mening is maar ik wilde gewoon even vertellen wat mijn kijk er op is.Hopelijk kom je er uit.
Groetjes!
Mijn lieve Pantoffeltje since 13-10-12
Bij nader inzien heb ik er toch voor gekozen de ferplast hamster gym niet te kopen, hij is aardig prijzig en ik had gehoopt dat het een geluidsloos radje zou zijn.
wat dus niet zo is, in iedergeval bedankt voor jullie reactie's!:)
wat dus niet zo is, in iedergeval bedankt voor jullie reactie's!:)
Liefs Larissa & Noodle
- isabelalala
- Hamsters: Gaia
Ik heb m gehad, en die van mij maakte een enorm lawaai. Daarom heb ik m snel weer weggedaan.
Voor dit srt dingen is marktplaats een goed idee. Ook buizen kun je daar vaak voor een zacht prijsje vinden. Gewoon een beetje blijven kijken dan kom je vanzelf leuke dingen tegen. En is het niks, dan zet je het gewoon weer op internet.
In de winkel is dat spul onbetaalbaar vind ik, zeker als je de kwaliteit in ogenschauw neemt.
Hou er trouwens rekening mee dat het een hoop schoonmaakwerk is met al die losse dingen. Dat is de eerste keer leuk maar je wordt het snel zat, want al dat buizengedoe is wat dat betreft niet zo gebruiksvriendelijk.
Voor dit srt dingen is marktplaats een goed idee. Ook buizen kun je daar vaak voor een zacht prijsje vinden. Gewoon een beetje blijven kijken dan kom je vanzelf leuke dingen tegen. En is het niks, dan zet je het gewoon weer op internet.
In de winkel is dat spul onbetaalbaar vind ik, zeker als je de kwaliteit in ogenschauw neemt.
Hou er trouwens rekening mee dat het een hoop schoonmaakwerk is met al die losse dingen. Dat is de eerste keer leuk maar je wordt het snel zat, want al dat buizengedoe is wat dat betreft niet zo gebruiksvriendelijk.
groetjes van Isa en Gaia
Dag lieve Myra en Belletje
Dag lieve Myra en Belletje