Mijn hamster is t dik
Moderator: Sylvia.
Re: Mijn hamster is t dik
De mijne is een rusje. Maar ze was altijd mooi op het gewicht van 30, maar nu weegt ze 80. Ze ziet er ook moddervet uit. Ze beweegt ook amper.
Ja dat komt vast omdat ze in een te kleine kooi zit. ;l
De minimummaten zijn echt wel 50 cm lang en 30 cm breedt zelfs dat is eigenlijk klein.
Mag je geen nieuwe kooi? Waar ze dan veel in loopt en wat slanker wordt?
Het heeft denk ik we daar mee te maken zeker als haar radje ook nog te klein is.
Hoeveel diameter is je radje?
De minimummaten zijn echt wel 50 cm lang en 30 cm breedt zelfs dat is eigenlijk klein.
Mag je geen nieuwe kooi? Waar ze dan veel in loopt en wat slanker wordt?
Het heeft denk ik we daar mee te maken zeker als haar radje ook nog te klein is.
Hoeveel diameter is je radje?
- shadé
- Hamsters: Navy & Pip rust zacht
- Leeftijd: 34
Ik zou inderdaad eens kijken naar een grotere kooi als ik jou was.
Heb je naast je radje ook andere dingen in je kooi waar ze op kan klimmen of in kan spelen?
Een kooi moet je eigenlijk zo inrichten dat het leuk en uitdagend is voor je hamster waardoor ze op onderzoek uit gaan. zodat ze meer gaan lopen.
kijk anders eens in het "foto van je kooi"topic daar staan veel leuke volle kooien en kun je misschien wat ideen op doen.
Heb je naast je radje ook andere dingen in je kooi waar ze op kan klimmen of in kan spelen?
Een kooi moet je eigenlijk zo inrichten dat het leuk en uitdagend is voor je hamster waardoor ze op onderzoek uit gaan. zodat ze meer gaan lopen.
kijk anders eens in het "foto van je kooi"topic daar staan veel leuke volle kooien en kun je misschien wat ideen op doen.
- isabelalala
- Hamsters: Gaia
80 gram is wel veel. Hoe oud was ze toen ze 30 gram woog, en hoe oud is ze nu?
Zie je kans een foto van haar te maken, van bovenaf?
Zie je kans een foto van haar te maken, van bovenaf?
groetjes van Isa en Gaia
Dag lieve Myra en Belletje
Dag lieve Myra en Belletje
Herstel haar kooi is 50 bij 50. Ze is ook al een stuk dunner.
Dat is een goede maat hetzelfde als 60x40 feitelijk.
Dus het is een mooi maat (:
Succes m!
Dus het is een mooi maat (:
Succes m!
ik wil hamsters niet met konijnen vergelijken maar...Ilias schreef:Nou ja ik denk wel dat het direct kan gebeuren.. Maar heb je de afmetingen van de kooi van je hamster?
... mijn mannetjeskonijn en vrouwtje zaten maar 1 dag bij elkaar en een paar dagen of weekjes erna kwamen er een paar kleintjes erbij
-
Zippie
- Hamsters: Zippie
- Leeftijd: 26
Bestaan er kooien van 50 x 50 dan? ...Kirsten.C schreef:Herstel haar kooi is 50 bij 50. Ze is ook al een stuk dunner.