Het probleem is nu dit. Ik heb haar gezien als ukkepuk en ik zou haar niet als eigen hamster kiezen, omdat wij niet die klik/band hadden. Ik neem aan dat de meeste wel weten waar ik het over heb.
Ik heb dus nu nog steeds niet die klik/band met haar en dat groeit ook niet in de weken die ik haar op mijn kamer heb. Ze vertrouwt mij wel hoor, ze loopt wel gewoon mijn hand op. Maar ik heb ook niet het idee dat ze bij mij op haar plek is. Ze kan zo verloren voor zich uit zitten kijken. Ze is niet zo actief, zit af en toe in haar radje.Ik heb dus toch besloten haar wel weg te doen.
Wie kan haar een nieuw plekje geven, waar ze zich op haar gemak voelt? Ik hoop dat iemand haar van het forum kan overnemen, omdat ik haar niet op marktplaats wil zetten. Ook zit de knaagdierenopvang in Nijmegen dus nogal vol op het moment met 17 hamsters...
Voor het meisje hoef ik niks te hebben, behalve een goed plekje. De prijs voor eventueel de kooi komen we wel uit. Ze mag dus ook zonder kooi weg. Radje mag mee als je die zelf niet hebt.

De kooi mag er bij verkocht worden: