Ik heb mijn hamster sinds zaterdag. Ik heb hem nog geen 1 keer zien of horen drinken. Ik heb voor de zekerheid een klein plastic bakje met water erin gezet, maar dat gooit ie elke keer om.
Daarnaast slaapt hij veel, heel veel. Ook 's avonds/'s nachts zie ik hem bijna nooit.
Als ie wakker is, kan ik hem heel makkelijk oppakken, hij gaat vanzelf op mijn hand zitten en dan til ik hem uit de kooi. Dan laat ik hem op de bank lopen en dan trippelt hij de hele bank over. Vind ie dat dan leuk?
Hoe merk je het als een hamster niet gelukkig is?
(niet) gelukkig/drinkt niet
Moderator: Sylvia.
- Brummetje
- Hamsters: 1 hamster ---> Krollie Cato
- Leeftijd: 41
(niet) gelukkig/drinkt niet
Hoi, ik ben er weer! (Sinds 22 juni 2013) Was altijd actief hier, maar geen hamster meer. Nu dus weer wel.
Hamster = Krollie Cato (mannetje).
Re: (niet) gelukkig/drinkt niet
Ben je 's avonds en 's nachts wakker? Ik zie mijn hamster ook nooit drinken en dacht dat hij nooit in zijn rad liep. Bleek wel zo te zijn. Als je hamster gewoon op je hand gaat zitten en zich laat optillen maar niet gaat krijsen of bijten, dan vindt ie het denk ik wel leuk
Gaat ook het waterflesje niet leeg? Na een paar dagen(als ik denk dat ze niet drinkt) zie ik dat het flesje toch meer leeg is dan een paar dagen eerder. Ben gerust
, ze drinkt!
Gaat ook het waterflesje niet leeg? Na een paar dagen(als ik denk dat ze niet drinkt) zie ik dat het flesje toch meer leeg is dan een paar dagen eerder. Ben gerust
- Brummetje
Ja, bezorgd he.
Neem aan dat als hij echt niet had gedronken, dat ie nu aan uitdroging overleden zou zijn (heb 'm vanaf zaterdag).
En hij krijst en bijt inderdaad niet. Wel ruikt ie altijd aan mijn hand.
Ik heb 'm 1 keer per ongeluk laten schrikken, toen kwam er wel wat geluid uit. Hij doet het dus.
Ben blij met de hamster!
Er komt een nieuwe kooi aan voor 'm, de Duna fun.
Neem aan dat als hij echt niet had gedronken, dat ie nu aan uitdroging overleden zou zijn (heb 'm vanaf zaterdag).
En hij krijst en bijt inderdaad niet. Wel ruikt ie altijd aan mijn hand.
Ik heb 'm 1 keer per ongeluk laten schrikken, toen kwam er wel wat geluid uit. Hij doet het dus.
Ben blij met de hamster!
Er komt een nieuwe kooi aan voor 'm, de Duna fun.
Hoi, ik ben er weer! (Sinds 22 juni 2013) Was altijd actief hier, maar geen hamster meer. Nu dus weer wel.
T's denk ik gewoon verhuis-stress ofzo.. Gaat wel weer over 
-
ElanorL
- Leeftijd: 34
- Contacteer:
Ja, ze drinken zo weinig dat je ze niet heel vaak ziet drinken en dat het water ook niet snel leeggaat. Dus hij zal wel drinken, gewoon niet als jij het ziet
Ik denk dat je hamster misschien nog wat moet wennen, maar als je hem gewoon kan oppakken en over de bank laten lopen, lijkt mij dat een goed teken
Ik denk dat je hamster misschien nog wat moet wennen, maar als je hem gewoon kan oppakken en over de bank laten lopen, lijkt mij dat een goed teken
Groetjes van Clara, kat Rakker en kleintje Marie.
https://www.facebook.com/HamsteropvangNona/
https://www.facebook.com/HamsteropvangNona/
- Brummetje
Ik heb hem zien drinken.
Stelt me toch gerust.
Kooi is inmiddels ook gearriveerd en hij lijkt er gelukkig in te zijn. Hij slaapt niet meer alleen maar, maar is soms ook overdag even eruit.
Kooi is inmiddels ook gearriveerd en hij lijkt er gelukkig in te zijn. Hij slaapt niet meer alleen maar, maar is soms ook overdag even eruit.