Oog
Moderator: Sylvia.
-
HamsterLove_
- Leeftijd: 23
Re: Oog
Hoe jij het beschrijft met dood lijkt het op hetzelfde dat mijn hamster zou hebben als we te lang hadden gewacht
Als het oog er nog is caf zalf en pijnstilling,
Ook het hok vol gooien met lekkers (als hij is vermagerd)
Zeker na de dierenarts gaan !
-- 27 aug 2013 22:50 --
Als het oog er nog is caf zalf en pijnstilling,
Ook het hok vol gooien met lekkers (als hij is vermagerd)
Zeker na de dierenarts gaan !
-- 27 aug 2013 22:50 --
Mijn hamster had een zware onsteking in het oog hij heeft het overleeft met bijde ogen mssn kun je het hetse ook dwangvoer halen ??Noa m schreef:Ik ben geweest en heb zalf gekregen moet dit 4 tot zes maal per dag op zijn oogje doen. Als het nie over gaat of dat hij slecht gaat eten moeten we terug .
-- 27 aug 2013 07:29 --
Oooja ze begint al minder te piepen
- Limbolandertje
- Leeftijd: 37
Ik denk dat je het verkeerd gelezen hebt. Het dier heeft al zalf dus zelf nog meer dingen erop gaan smeren is niet wijs. Daarnaast moet Noa contact opnemen met de dierenarts als de hamster niet eet ipv op eigen houtje eten naar binnen gaan proppen.
:¨·.·¨:
`·.Benson + Oliver
†R.I.P Finn, Jip, HH's Camila, Mila, Syd, Mozes, Dobby†
`·.Benson + Oliver
-
HamsterLove_
- Leeftijd: 23
Ja ik had nog niet gelezn dat ze al zalf had Sorry
- syrischehamster
- Hamsters: Louis en Gavi
- Leeftijd: 32
Misschien wat bijvoeren met Brinta? En ik zou even bellen naar de dierenarts waar je de zalf van hebt gekregen, want het lijkt me niet dat dit de bedoeling is!
Groetjes van Lotte en hamsters Louis-Bernard en Gavi!
Abeltje, Boreas, Epke, Dushi, Guusje, Flepke, Frits, Bob slaap maar zacht!
- Limbolandertje
- Leeftijd: 37
Contact met de dierenarts. Zo spoedig mogelijk. Een ander advies kunnen we zowieso niet geven, want we weten nog altijd niet wat er met de hamster aan hand is.
:¨·.·¨:
`·.Benson + Oliver
`·.Benson + Oliver
-
I
- Moderator
- Hamsters: Yoshi, Polly en Sonic
- Leeftijd: 42
Ai, ik denk dat de dierenarts dan geen goede diagnose heeft gesteld en dat het inderdaad een oogprolaps is. Dat is met zalf niet te genezen, hoogstens houdt het de boel vet en vochtig. Het feit dat hij mager is, komt doordat hij waarschijnlijk niet eet van de pijn.
Zo snel als jullie kunnen terug naar de dierenarts inderdaad, ik hoop dat die nog wat voor je hamster kan doen!
Zo snel als jullie kunnen terug naar de dierenarts inderdaad, ik hoop dat die nog wat voor je hamster kan doen!
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered
Hoi
Ik ga de dierenarts straks wel bellen. Maar hij eet nu goed alleen toen niet zo goed.Dus het kan ook van zijn. Mort ik hem ook niet extra verwennen?
-- 04 sep 2013 14:55 --
En hij heeft geen pijn meer dat weet ik bijna zeker
Ik ga de dierenarts straks wel bellen. Maar hij eet nu goed alleen toen niet zo goed.Dus het kan ook van zijn. Mort ik hem ook niet extra verwennen?
-- 04 sep 2013 14:55 --
En hij heeft geen pijn meer dat weet ik bijna zeker
- fred de hamster
- Leeftijd: 55
Maar het oogje is toch niet goed??
Groetjes, Jolanda en de hamsters: Sunny, Bruno, Bollie en Sjaak
-
I
- Moderator
- Hamsters: Yoshi, Polly en Sonic
- Leeftijd: 42
Een dicht oogje is niet per definitie goed. Zit er nog wel een oog in de oogkas, aangezien je hierboven zei dat het oogje er helemaal af was?
Als je hamster eerst niet goed at en nu weer wel, dan is het niet normaal dat hij 'echt mager' blijft, dan moet je aan hem kunnen zien dat hij opknapt en langzamerhand aankomt. Ik zou hem sowieso extra verwennen, maar daar los je het onderliggende probleem (namelijk dat oogje) niet mee op.
Als je hamster eerst niet goed at en nu weer wel, dan is het niet normaal dat hij 'echt mager' blijft, dan moet je aan hem kunnen zien dat hij opknapt en langzamerhand aankomt. Ik zou hem sowieso extra verwennen, maar daar los je het onderliggende probleem (namelijk dat oogje) niet mee op.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered
- syrischehamster
- Hamsters: Louis en Gavi
- Leeftijd: 32
Heb je misschien een foto van het oogje? Ik kan me er werkelijk helemaal niks bij voorstellen! Heb je al contact gehad met de dierenarts?
Groetjes van Lotte en hamsters Louis-Bernard en Gavi!
Nou gister leek het alsof zijn oogje eraf was. Maar nu liet ik hem even op mijn hand lopen en zag dat er weer iets groters zwart zat keek ik goed en leek op een oogje mijn moeder zei dat kan niet en toen knipperde die . Gister zat het waarschijnlijk dicht en nu gaat het denk ik steeds verder open.Waarschijnlijk zat er een bult op ofzo. Maar ik vind hem veel magerder dan eerst en ik weet niet hoeveel die moet eten ongeveer ik heb het merk hope farms en dan die staven . Hoeveel moet die daar dan per dag van eten. Begrijpen jullie het nu ???
P.s. Toen ik schreef het oogje is dicht had ik hem nog niet gepakt
P.s. Toen ik schreef het oogje is dicht had ik hem nog niet gepakt